Mamci

Lejárt dominó egyenleg

Kérdés

Hello!  Lejárt a dominókártyám hűségideje, és az egyenleg visszaigénylésére rendszeresített nyomtatványt nem sikerül kitölteni többszöri próbálkozás ellenére sem. Most pedig már letiltott többszöri próbálkozás miatt. Mi a teendő ilyen esetben hogy visszakaphassam az egyenlegemet ? Köszönöm a választ.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Szia!

A Domino egyenleget vissza tudod igényelni, ha te voltál a szerződés előfizetője.

Hogyha levelet írtál nekünk, akkor azt erre illetékes részlegünk meg fogja számodra válaszolni.

A levelekre beérkezési sorrendben kerül sor a válaszadásra. Az ünnepek közeledtével többen keresnek meg bennünket, így elképzelhető, hogy néhány napra szükség van a válasz megküldésére.

Bízunk benne, hogy hamarosan kollégáink válaszolni fognak neked is! Türelmedet köszönjük!

Egyéb esetben, ha online nem sikerül az igény leadása, akkor telefonon a 1414-es számon tudsz ilyen jellegű igényt leadni, ha nincs lehetőséged Telekom saját üzletünkbe befáradni! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
46 perce, Mamci írta:

Köszi. online szeretném mert 40 km a legközelebbi üsz.  Az emailre pedig nem válaszolnak sajnos.

És telefonon esetleg?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi. online szeretném mert 40 km a legközelebbi üsz.  Az emailre pedig nem válaszolnak sajnos.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia

Szerintem ügyfélszolgálaton próbáld meg, inkább személyesen.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most