Posztolva ekkor: December 3, 2020 Szép napot! Két napja az online ügyintézés során kiegészítettem a Domino alapcsomagomat 1 GB, 30 napos net szolgáltatással. A mobilom kijelzőjén látom ugyan a 4G-t, ugyanakkor a telefonom nem tud betölteni egyetlen oldalt sem. Rövid idő után azt írja ki: "A Safari nem képes az oldal megnyitására, mert a szerver nem reagál többé." A wifivel egyébként problémamentesen működik a telefon. Mi lehet a probléma? Köszönöm. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 4, 2020 Szia Beállítások > Mobilhálózat, Mobil adatforgalom opció be van kapcsolva? IGEN Valamint ugyanebben a menüben a Mobil adathálózatba ha belelépsz, ki van töltve az APN. internet.telekom kellene, hogy be legyen írva ide IGEN Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 4, 2020 Szia @Gábor32, Abban az esetben, ha @uzman tanácsai ellenére se tapasztalnál változást, kérjük privát üzenetben küldd el mobilszámod Nekünk. Ellenőrizzük az adatokat. ^Oszkár Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: December 4, 2020 Szia Beállítások > Mobilhálózat, Mobil adatforgalom opció be van kapcsolva? Valamint ugyanebben a menüben a Mobil adathálózatba ha belelépsz, ki van töltve az APN. internet.telekom kellene, hogy be legyen írva ide Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Szép napot!
Két napja az online ügyintézés során kiegészítettem a Domino alapcsomagomat 1 GB, 30 napos net szolgáltatással.
A mobilom kijelzőjén látom ugyan a 4G-t, ugyanakkor a telefonom nem tud betölteni egyetlen oldalt sem.
Rövid idő után azt írja ki: "A Safari nem képes az oldal megnyitására, mert a szerver nem reagál többé."
A wifivel egyébként problémamentesen működik a telefon.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon