Gábor32

Mobilinternet nem megy

Kérdés

Szép napot!

Két napja az online ügyintézés során kiegészítettem a Domino alapcsomagomat 1 GB, 30 napos net szolgáltatással.

A mobilom kijelzőjén látom ugyan a 4G-t, ugyanakkor a telefonom nem tud betölteni egyetlen oldalt sem.

Rövid idő után azt írja ki: "A Safari nem képes az oldal megnyitására, mert a szerver nem reagál többé."

A wifivel egyébként problémamentesen működik a telefon.

Mi lehet a probléma?

Köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia

Beállítások > Mobilhálózat, Mobil adatforgalom opció be van kapcsolva?

Valamint ugyanebben a menüben a Mobil adathálózatba ha belelépsz, ki van töltve az APN. internet.telekom kellene, hogy be legyen írva ide

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Gábor32,
Abban az esetben, ha @uzman tanácsai ellenére se tapasztalnál változást, kérjük privát üzenetben küldd el mobilszámod Nekünk.
Ellenőrizzük az adatokat. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia

Beállítások > Mobilhálózat, Mobil adatforgalom opció be van kapcsolva?

IGEN

Valamint ugyanebben a menüben a Mobil adathálózatba ha belelépsz, ki van töltve az APN. internet.telekom kellene, hogy be legyen írva ide

IGEN

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most