Ugrás a tartalomhoz
  • 0

dragonkalo

Kérdés

Pár hete tapasztalom ezt a problémát, az internet néha belassul vagy esetleg teljesen használhatatlan is lesz, wifi-n és etherneten is. A windows-os hibakereső azt írja,hogy "A Windows nem tudta automatikusan észlelni a hálózat proxybeállításait". Mindent kipróbáltam amit a gépen lehet tenni ez ellen,de semmi sem működött. Viszont valószínüleg a routerrel lesz a probléma, mert ugye a wifi-n keresztül se működik olyankor a net. Router resetet még nem mertem csinálni, mert elfelejtettem a jelszót az interneteléréshez. 

Router: Speedport W 724V Type Ci

Kapcsolat: Rézhuzalos

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
12 órája, batika írta:

üdv a gond nálam is hasonló a speed test 940/935 viszont amikor játékot töltök le at XBOX szerver-ről a szerver csak 120/150 a net 

a letöltés a 10Gbit XBOX szerver 10-20 mbit a 86Gb játékra 12 napot írt 

na a nagy okosok ezt oldjátok meg 

Szia

Ez teljesen másfajta probléma.

Az xbox kábelét ellenőrizted? Nincs megtörve vagy megszakadva egy szál? 100 mbit-es vagy 1 gbites a kapcsolat a port LED-je alapján?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
21 órája, dragonkalo írta:

Pár hete tapasztalom ezt a problémát, az internet néha belassul vagy esetleg teljesen használhatatlan is lesz, wifi-n és etherneten is. A windows-os hibakereső azt írja,hogy "A Windows nem tudta automatikusan észlelni a hálózat proxybeállításait". Mindent kipróbáltam amit a gépen lehet tenni ez ellen,de semmi sem működött. Viszont valószínüleg a routerrel lesz a probléma, mert ugye a wifi-n keresztül se működik olyankor a net. Router resetet még nem mertem csinálni, mert elfelejtettem a jelszót az interneteléréshez. 

Router: Speedport W 724V Type Ci

Kapcsolat: Rézhuzalos

Szia dragonkalo!  Javasoljuk, hogy most végezd el a modem újraindítását 2-3 percre ki-bekapcsolást (természetesen a jelszó beállítás, megjegyzés után). Nagyon sok esetben ez a lépés megoldja a hibajelenséget, mivel megkapja a frissítéseket a készülék és ezek után tekintsd meg a működését. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, és még nem jelezted felénk, kérjük, hogy a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat keresd fel, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, batika írta:

üdv a gond nálam is hasonló a speed test 940/935 viszont amikor játékot töltök le at XBOX szerver-ről a szerver csak 120/150 a net 

a letöltés a 10Gbit XBOX szerver 10-20 mbit a 86Gb játékra 12 napot írt 

na a nagy okosok ezt oldjátok meg 

Szia batika! Köszönjük megkeresésedet. A hibát wifin vagy kábelen tapasztalod? Amennyiben wifin, kérjük csatlakozz kábellel és ha a hibajelenség tapasztalható lesz továbbra is, a weboldalunkon felugró chaten munkatársaink tudnak Neked hibabejelentést rögzíteni. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...