g4g0uk Posztolva ekkor: 2020. december 15. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. december 15. Tisztelt Fórum, hosszú ideje jól működő internetkapcsolatom elhallgatott. Modem többször újraindítva, semmi. Több eszköz is tud csatlakozni wifin, de adat, az nincs. Beléptem a telekom fiókomba, feladtam egy szabad szavas hibabejelentést a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet segítségével. Emailt kaptam róla, hogy majd keresnek, egyelőre nem kerestek, a telekom fiókomban viszont nem jelenik meg hibajegyként: Jelenleg nincs aktív hibajegyed! Szerintetek mit csináljak? Köszönöm Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2020. december 15. Megosztás Posztolva: 2020. december 15. Szerintem hívd fel a 1414-et. Amennyiben van valamilyen központi hiba, akkor azt rendszerint már az elején bemondják, ha nincs, akkor hibabejelentést kell tenni. Az MT azonosító, vagy a Telekomnál bejelentett mobilszám legyen kéznél. Sajnos a Telekom fiók nincs mindig a topon. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2020. december 16. Telekom Megosztás Posztolva: 2020. december 16. 20 órája, g4g0uk írta: Tisztelt Fórum, hosszú ideje jól működő internetkapcsolatom elhallgatott. Modem többször újraindítva, semmi. Több eszköz is tud csatlakozni wifin, de adat, az nincs. Beléptem a telekom fiókomba, feladtam egy szabad szavas hibabejelentést a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet segítségével. Emailt kaptam róla, hogy majd keresnek, egyelőre nem kerestek, a telekom fiókomban viszont nem jelenik meg hibajegyként: Jelenleg nincs aktív hibajegyed! Szerintetek mit csináljak? Köszönöm Szia g4g0uk! Köszönjük megkeresésedet. Abban az esetben, ha e-mail üzenetet küldtél részünkre, akkor arra pár napon belül válaszolunk és ha szükséges telefonon is felvesszük a kapcsolatot Veled. Későbbiekben a leggyorsabb hibabejelentési mód a weboldalunkon felugró chat ablak, ahol munkatársaink beazonosítanak és segítségedre lesznek. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
g4g0uk
Tisztelt Fórum,
hosszú ideje jól működő internetkapcsolatom elhallgatott. Modem többször újraindítva, semmi. Több eszköz is tud csatlakozni wifin, de adat, az nincs.
Beléptem a telekom fiókomba, feladtam egy szabad szavas hibabejelentést a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet segítségével.
Emailt kaptam róla, hogy majd keresnek, egyelőre nem kerestek, a telekom fiókomban viszont nem jelenik meg hibajegyként:
Jelenleg nincs aktív hibajegyed!
Szerintetek mit csináljak?
Köszönöm
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.