zoli62 Posztolva ekkor: 2021. január 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. január 6. Szolgáltatás megrendelése minden értesítés nélkül törlésre kerül, miközben a megadott időpontban nem jelent meg a szerelő. Ez így mennyire felel meg a feltételeknek? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. január 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. január 6. Szia! Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet. Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel és megfelelő azonosítást követően utána néznek, hogy mi látható a rendszerünkben a megrendeléshez kapcsolódóan. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a weboldalunkon a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2021. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. január 6. 1 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Nagyon sajnáljuk a kialakult helyzetet. Kérünk, hogy vedd fel a kapcsolatot chates ügyintézőinkkel és megfelelő azonosítást követően utána néznek, hogy mi látható a rendszerünkben a megrendeléshez kapcsolódóan. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a weboldalunkon a felugró chates ablakban (pl.: készülék keresésekor) érheted el. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita Már megvolt a telefonos ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvétel, de első körben nem látszott semmi, csak nagy nehezen derítették ki. Mindenesetre az, hogy, mindez mindennemű értesítés nélkül történik, elég etikátlannak tűnik. . Ennyi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. január 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. január 6. Szia! Köszönjük szépen a visszajelzésed. Örömmel olvastuk, hogy sikerült a telefonos ügyfélszolgálaton már egyeztetned az üggyel kapcsolatban. A kialakult kellemetlenséget nagyon sajnáljuk és elnézésedet kérjük a történtek miatt! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2021. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. január 6. (szerkesztve) 2 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Köszönjük szépen a visszajelzésed. Örömmel olvastuk, hogy sikerült a telefonos ügyfélszolgálaton már egyeztetned az üggyel kapcsolatban. A kialakult kellemetlenséget nagyon sajnáljuk és elnézésedet kérjük a történtek miatt! ^Rita Hát nem nagy öröm, mert nagy nehezen kiderült, hogy feketelistán vagyok, de nem tartozás miatt. Az eset nem példanélküli. Szerkesztve ekkor: 2021. január 6. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
zoli62
Szolgáltatás megrendelése minden értesítés nélkül törlésre kerül, miközben a megadott időpontban nem jelent meg a szerelő. Ez így mennyire felel meg a feltételeknek?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.