Sziasztok!
A problémám a következő:
Napokon belül lejár az otthoni szolgáltatásokra a hűség, szeretném meghosszabbítani.
Sajnos az online ügyfélszolgálat hibát jelez: "Nyilvántartásunkban szereplő személyes adataid nem helyesek"
1x éves előfizetés, eddig nem volt gond, most feltehetően a lejárt személyi miatt akadt be a fogaskerék.
De személyit most nem lehet hosszabbítani, elvileg a lejárt is érvényes a veszélyhelyzet végéig.
FB ügyfélszolgálat azonnal válaszolt, átirányított a telekom.hu cset ügyfélszolgálatra. Ott Vanda után elhal a dolog...
Mi a teendő ilyenkor?
Kérdés
[tamkov]
Sziasztok!
A problémám a következő:
Napokon belül lejár az otthoni szolgáltatásokra a hűség, szeretném meghosszabbítani.
Sajnos az online ügyfélszolgálat hibát jelez: "Nyilvántartásunkban szereplő személyes adataid nem helyesek"
1x éves előfizetés, eddig nem volt gond, most feltehetően a lejárt személyi miatt akadt be a fogaskerék.
De személyit most nem lehet hosszabbítani, elvileg a lejárt is érvényes a veszélyhelyzet végéig.
FB ügyfélszolgálat azonnal válaszolt, átirányított a telekom.hu cset ügyfélszolgálatra. Ott Vanda után elhal a dolog...
Mi a teendő ilyenkor?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.