Horváth Erzsébet

Adategyeztetés törlése

Kérdés

Ezévi adategyeztetésemet a 304706410-es telefonomra 2021 április 28-án a honlapjukon- ugyanúgy, ahogy eddig minden évben - elvégeztem az adataim megadásával. Erről a visszaigazoló SMS-t 2021.04.28-án 21.01-kor megkaptam, mint mindig, és eszerint már több teendőm nincs. Ezen értesítést most is őrzöm. Ám azóta két alkalommal kaptam figyelmeztető SMS-t, konkrétan 2021.05.09-én 11.00-kor és 05.23-án 09.02-kor a célból, hogy el ne felejtsem a június 6-i dátumot. Megnéztem a honlapon a fiókomban lévő adatokat, ott a Domino kártyám következő adategyeztetésének időpontja 2021.06.06. Ugyanezt az információt kaptam telefonos ügyfélszolgálatukon is tegnap. Érdeklődöm, miért zaklatnak egy évben többször ezzel az egyeztetéssel, amikor jogszabály csak az egyszeri egyeztetést írja elő? Kérem, vizsgálják felül a gépi adminisztrációjukat!
Sajnos az "Írjon nekünk" menüben nem tudtam Önökkel felvenni a kapcsolatot, mert miután minden adatot és a fenti szöveget is begépelem, a lap alján egy kis kockában néhány betű beírását kéri a honlap, de többszöri próbálkozás után sem fogadja el azonosnak az én általam beírt betűket az általam olvasottal.
Üdvözlettel: Horváth Erzsébet

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2021. 05. 27. at 9:24, Horváth Erzsébet írta:

Ezévi adategyeztetésemet a 304706410-es telefonomra 2021 április 28-án a honlapjukon- ugyanúgy, ahogy eddig minden évben - elvégeztem az adataim megadásával. Erről a visszaigazoló SMS-t 2021.04.28-án 21.01-kor megkaptam, mint mindig, és eszerint már több teendőm nincs. Ezen értesítést most is őrzöm. Ám azóta két alkalommal kaptam figyelmeztető SMS-t, konkrétan 2021.05.09-én 11.00-kor és 05.23-án 09.02-kor a célból, hogy el ne felejtsem a június 6-i dátumot. Megnéztem a honlapon a fiókomban lévő adatokat, ott a Domino kártyám következő adategyeztetésének időpontja 2021.06.06. Ugyanezt az információt kaptam telefonos ügyfélszolgálatukon is tegnap. Érdeklődöm, miért zaklatnak egy évben többször ezzel az egyeztetéssel, amikor jogszabály csak az egyszeri egyeztetést írja elő? Kérem, vizsgálják felül a gépi adminisztrációjukat!
Sajnos az "Írjon nekünk" menüben nem tudtam Önökkel felvenni a kapcsolatot, mert miután minden adatot és a fenti szöveget is begépelem, a lap alján egy kis kockában néhány betű beírását kéri a honlap, de többszöri próbálkozás után sem fogadja el azonosnak az én általam beírt betűket az általam olvasottal.
Üdvözlettel: Horváth Erzsébet

T. Erzsébet! Ezt találtam:  https://www.telekom.hu/lakossagi/karbantartas/adategyeztetes

A Domino adategyeztetés lehetősége technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető, kérjük, térj vissza később!

Köszönjük a türelmet, és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

Vajon mióta van ez a nem reklámozott oldal kirakva. És meddig tart az átmenet??? Tudományos tanácsadó is válaszol Önnek :-) haha.

És add egy olyan linket, ami ki tudja mióta szintén nem használható:

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3391/hogyan_juthatok_ugyintezohoz_a_telekom_chat_en_es_milyen_temakban_kaphatok_ott_segitseget_?fbclid=IwAR2U5fFsyfSgNPTZB9h5zu2h__J0SWJGoWxE6qm6pZXb1D0yzn7d4Pbyyd8  röhejes.

Sorstársi üdvözlet

  •  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Köszönöm, egyelőre megoldottam a problémát azzal, hogy újra elvégeztem az adategyeztetést. Újból jött elfogadó SMS, de most már átírta a következő egyeztetés dátumát 2022.06.01-re. Remélem, így is marad! Azonban kérem, hívja fel a főnökeinek és az informatikusok főnökének a figyelmét arra, hogy lesznek olyan telefonszámok, amelyek június 6 után elérhetetlenek lesznek, mert a tulajdonos áprilisban végezte az egyeztetést, amit az Önök informatikai rendszere valami okból törölt! Ha az informatika nyomozni akar, a fenti bejegyzésemben a pontos adatokat megtalálják!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Horváth Erzsébet

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Erzsébet! 

chaten ügyintézőink elérhetőek, ne a Vanda chatet válaszd, ha épp nincs szabadügyintéző akkor csak Vanda jelenik meg de kérjük, légy türelemmel és hamarosan kollégáink chat lehetősége is meg fog jelenni.  ^Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnálom, Vanda nem érti meg a mondandómat, azért próbálkoztam itt. Telefonon sem jutottam semmire. Ezek szerint itt sem. Majd talán a *****nál, ha júniusban megszűnik a számom. Gondolom, ez a cél, csak a számlások kellenek. Értettem, viszontlátásra. Ez nem ügyfélszolgálat!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Erzsébet!

Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, keress meg minket chaten (itt) hogy kollégáink ellenőrizni tudják mi történt. ^Zoli

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most