2019 karácsonya előtt ügyet intéztem a Westendben a Telekom ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző jelezze, hogy van olyan előfizetésem, melyről lejárt a hűségidő s nagy kedvezményt kaphatok a karácsonyi Huawei akció keretében. Igénybe is vettem, de az ügyintéző nem tájékoztatott, hogy az összes 4db előfizetésemre, még az akkor kötbéres előfizetésem kötbérét is rátette az új hűségidős szerződésre. Ez számomra 2020 decemberében derült ki, majd panaszt is írtam, de a Telekom gyakorlatilag azt válaszolta, hogy aláírtam a szerződést így elismertem, hogy tudomásom van az egész történetről... Magyarul "beszoptam"
Szerettem volna átruházni a saját Kft-m részére az előfizetéseket, de a kötbér miatt nem tehettem, majd kifizettem a kötbért s így sem tehetem állítolag, csak hűségidővel. Egy másik ügyintéző már azt mondta, hogy mégis megoldható. Most ki mond igazat? Tanítják a Telekomnál, hogy verjék át az ügyfeleket?
Most kénytelen leszek elhagyni és más szolgáltatót keresni, annak ellenére, hogy amióta mobil előfizetésem van Telekomos (Westel) vagyok.
Köszönöm a Telekomnak, hogy az elmúlt évtizedekben egyetlen igazi kedvezményt sem kaptam csak problémákat és csalódást!
A Telekom tanítja az ügyintézőit, hogyan verjék át a jóhiszemű ügyfelet?
Kérdés
Tozserlasz
2019 karácsonya előtt ügyet intéztem a Westendben a Telekom ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző jelezze, hogy van olyan előfizetésem, melyről lejárt a hűségidő s nagy kedvezményt kaphatok a karácsonyi Huawei akció keretében. Igénybe is vettem, de az ügyintéző nem tájékoztatott, hogy az összes 4db előfizetésemre, még az akkor kötbéres előfizetésem kötbérét is rátette az új hűségidős szerződésre. Ez számomra 2020 decemberében derült ki, majd panaszt is írtam, de a Telekom gyakorlatilag azt válaszolta, hogy aláírtam a szerződést így elismertem, hogy tudomásom van az egész történetről... Magyarul "beszoptam"
Szerettem volna átruházni a saját Kft-m részére az előfizetéseket, de a kötbér miatt nem tehettem, majd kifizettem a kötbért s így sem tehetem állítolag, csak hűségidővel. Egy másik ügyintéző már azt mondta, hogy mégis megoldható. Most ki mond igazat? Tanítják a Telekomnál, hogy verjék át az ügyfeleket?
Most kénytelen leszek elhagyni és más szolgáltatót keresni, annak ellenére, hogy amióta mobil előfizetésem van Telekomos (Westel) vagyok.
Köszönöm a Telekomnak, hogy az elmúlt évtizedekben egyetlen igazi kedvezményt sem kaptam csak problémákat és csalódást!
A Telekom tanítja az ügyintézőit, hogyan verjék át a jóhiszemű ügyfelet?
T.L.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.