Tozserlasz

Több előfizetés egy kötbérre

Kérdés

2019 karácsonya előtt ügyet intéztem a Westendben a Telekom ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző jelezze, hogy van olyan előfizetésem, melyről lejárt a hűségidő s nagy kedvezményt kaphatok a karácsonyi Huawei akció keretében. Igénybe is vettem, de az ügyintéző nem tájékoztatott, hogy az összes 4db előfizetésemre, még az akkor kötbéres előfizetésem kötbérét is rátette az új hűségidős szerződésre. Ez számomra 2020 decemberében derült ki, majd panaszt is írtam, de a Telekom gyakorlatilag azt válaszolta, hogy aláírtam a szerződést így elismertem, hogy tudomásom van az egész történetről... Magyarul "beszoptam" 

Szerettem volna átruházni a saját Kft-m részére az előfizetéseket, de a kötbér miatt nem tehettem, majd kifizettem a kötbért s így sem tehetem állítolag, csak hűségidővel. Egy másik ügyintéző már azt mondta, hogy mégis megoldható. Most ki mond igazat? Tanítják a Telekomnál, hogy verjék át az ügyfeleket?

Most kénytelen leszek elhagyni és más szolgáltatót keresni, annak ellenére, hogy amióta mobil előfizetésem van Telekomos (Westel) vagyok.

Köszönöm a Telekomnak, hogy az elmúlt évtizedekben egyetlen igazi kedvezményt sem kaptam csak problémákat és csalódást!

A Telekom tanítja az ügyintézőit, hogyan verjék át a jóhiszemű ügyfelet?

T.L.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

18 órája, Tozserlasz írta:

 

 

Én azt javaslom neked, hogy ha alapvetően elégedett vagy a szolgáltatással, írasd át a céged nevére az előfizetést.

Bízzunk benne, hogy zökkenőmentes lesz a folyamat és úgy lesz, mint ahogy a második kolléga mondta.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, uzman írta:

Részben igazad van. A Kötbért azért kaptam mert egy karácsony előtti vásárláskor nem csak az akkor hűség nélküli előfizetésemre, hanem egy korábbi, még hűséggel rendelkező előfizetésemre is rátette az ügyintéző ismételten a hűség szerződést, úgy, hogy az akkori kötbért beépítette az új készülék vásárlásának árába és erről engem nem tájékoztatott. Persze aláírtam jóhiszeműen s megszívtam. 

Mérges lettem, mivel valóban ez miatt nem tudtam átruházni a tulajdonjogot a cégem számára, ezért kifizettem a kötbért, ami több, mint 200 ezer forint volt. Hozzáteszem több évtizede Telekom (Westel) előfizető vagyok, have 50 ezer forint feletti havi számlával. 

Azt az információt kaptam telefonon, hogy át tudom ruházni, ha már nincs kötbér, de be kell mennem személyesen ügyfélszolgálatra és bemutatni a cég papírjait stb. Megtettem és itt már a kolléganő aztondta, kizárólag 2 év hűséggel ruházhatom át... Majd ismét érdeklődtem online majd ismét azt mondták nem kell hűség, majd személyesen ismét, hogy ilyen nincs, hogy hűség nélkül. 

Szóval nem tudom mit csináljak. Szerintem magán előfizetésem átviszem a számokat máshová s ott átruházom a cégemre. Egyszerűbb s talán nem húznak le..

 

4 órája, uzman írta:

 

Szia

 

Én azt gondolom, hogy lakossági és üzleti előfizetések között minden gond nélkül át lehet járni (láttam már példát arra is, hogy idegen cégből is ki lehet vinni számot lakossági előfizetésbe - természetesen a tulajdonosok hozzájárulásával). Annyi a csavar a dologban, hogy nem azonosak a díjcsomagok, így meg kell határozni, hogy a létező díjcsomagból melyikre szeretnéd átvinni.

Esélyesebbnek tartom azt, hogy 2 év hűséget kell kötni, mivel új üzleti előfizetés lesz - függetlenül attól, hogy van már előfizetésed magánszemélyként. Az üzleti előfizetés újonnan fog indulni, mert ott a szerződő fél a Kft-d lesz, nem pedig te a saját nevedben, mint magánszemély. Szerintem amikor az átruházást kérdezted, a kötbér is ez miatt volt akadály.

4 órája, uzman írta:

Szia

 

Én azt gondolom, hogy lakossági és üzleti előfizetések között minden gond nélkül át lehet járni (láttam már példát arra is, hogy idegen cégből is ki lehet vinni számot lakossági előfizetésbe - természetesen a tulajdonosok hozzájárulásával). Annyi a csavar a dologban, hogy nem azonosak a díjcsomagok, így meg kell határozni, hogy a létező díjcsomagból melyikre szeretnéd átvinni.

Esélyesebbnek tartom azt, hogy 2 év hűséget kell kötni, mivel új üzleti előfizetés lesz - függetlenül attól, hogy van már előfizetésed magánszemélyként. Az üzleti előfizetés újonnan fog indulni, mert ott a szerződő fél a Kft-d lesz, nem pedig te a saját nevedben, mint magánszemély. Szerintem amikor az átruházást kérdezted, a kötbér is ez miatt volt akadály.

4 órája, uzman írta:

Szia

 

Én azt gondolom, hogy lakossági és üzleti előfizetések között minden gond nélkül át lehet járni (láttam már példát arra is, hogy idegen cégből is ki lehet vinni számot lakossági előfizetésbe - természetesen a tulajdonosok hozzájárulásával). Annyi a csavar a dologban, hogy nem azonosak a díjcsomagok, így meg kell határozni, hogy a létező díjcsomagból melyikre szeretnéd átvinni.

Esélyesebbnek tartom azt, hogy 2 év hűséget kell kötni, mivel új üzleti előfizetés lesz - függetlenül attól, hogy van már előfizetésed magánszemélyként. Az üzleti előfizetés újonnan fog indulni, mert ott a szerződő fél a Kft-d lesz, nem pedig te a saját nevedben, mint magánszemély. Szerintem amikor az átruházást kérdezted, a kötbér is ez miatt volt akadály.

5 órája, Tozserlasz írta:

Sikerült, nem Vandával a virtuális ügyintézővel beszélni, majd, mire leírom a kérésem kidobott a rendszer a beszélgetésből. 3x próbáltam. Nem fogom többet!

Szeretnék ember módjára emberekkel kommunikálni és nem a telefon képernyőjét nyomkodni!

László

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

1 órája, Tozserlasz írta:

Sikerült, nem Vandával a virtuális ügyintézővel beszélni, majd, mire leírom a kérésem kidobott a rendszer a beszélgetésből. 3x próbáltam. Nem fogom többet!

Szeretnék ember módjára emberekkel kommunikálni és nem a telefon képernyőjét nyomkodni!

László

Szia

 

Én azt gondolom, hogy lakossági és üzleti előfizetések között minden gond nélkül át lehet járni (láttam már példát arra is, hogy idegen cégből is ki lehet vinni számot lakossági előfizetésbe - természetesen a tulajdonosok hozzájárulásával). Annyi a csavar a dologban, hogy nem azonosak a díjcsomagok, így meg kell határozni, hogy a létező díjcsomagból melyikre szeretnéd átvinni.

Esélyesebbnek tartom azt, hogy 2 év hűséget kell kötni, mivel új üzleti előfizetés lesz - függetlenül attól, hogy van már előfizetésed magánszemélyként. Az üzleti előfizetés újonnan fog indulni, mert ott a szerződő fél a Kft-d lesz, nem pedig te a saját nevedben, mint magánszemély. Szerintem amikor az átruházást kérdezted, a kötbér is ez miatt volt akadály.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: uzman

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia László! A probléma mielőbbi rendezése érdekében kérjük, hogy írd meg az érintett telefonszámot nekünk privát üzenetben. Együttműködésedet köszönjük! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! ^Timi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sikerült, nem Vandával a virtuális ügyintézővel beszélni, majd, mire leírom a kérésem kidobott a rendszer a beszélgetésből. 3x próbáltam. Nem fogom többet!

Szeretnék ember módjára emberekkel kommunikálni és nem a telefon képernyőjét nyomkodni!

László

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A chat-en Vanda a virtuális asszisztens nem érti a kérésem.

A személyes ügyintézés alkalmával, csak azt a választ kapom, hogy sajnálják, de nem megoldható.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 perce, Tozserlasz írta:

2019 karácsonya előtt ügyet intéztem a Westendben a Telekom ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző jelezze, hogy van olyan előfizetésem, melyről lejárt a hűségidő s nagy kedvezményt kaphatok a karácsonyi Huawei akció keretében. Igénybe is vettem, de az ügyintéző nem tájékoztatott, hogy az összes 4db előfizetésemre, még az akkor kötbéres előfizetésem kötbérét is rátette az új hűségidős szerződésre. Ez számomra 2020 decemberében derült ki, majd panaszt is írtam, de a Telekom gyakorlatilag azt válaszolta, hogy aláírtam a szerződést így elismertem, hogy tudomásom van az egész történetről... Magyarul "beszoptam" 

Szerettem volna átruházni a saját Kft-m részére az előfizetéseket, de a kötbér miatt nem tehettem, majd kifizettem a kötbért s így sem tehetem állítolag, csak hűségidővel. Egy másik ügyintéző már azt mondta, hogy mégis megoldható. Most ki mond igazat? Tanítják a Telekomnál, hogy verjék át az ügyfeleket?

Most kénytelen leszek elhagyni és más szolgáltatót keresni, annak ellenére, hogy amióta mobil előfizetésem van Telekomos (Westel) vagyok.

Köszönöm a Telekomnak, hogy az elmúlt évtizedekben egyetlen igazi kedvezményt sem kaptam csak problémákat és csalódást!

A Telekom tanítja az ügyintézőit, hogyan verjék át a jóhiszemű ügyfelet?

T.L.

 

Szia! Nagyon sajnáljuk tapasztalataidat! Azt szeretnénk, hogy elégedetten használd szolgáltatásainkat és a velük járó kedvezményeket a Neked leginkább kedvező módon használhasd ki. Elnézésedet kérjük, ha a hűséghosszabbításkor hiányos tájékoztatást kaptál, semmiképpen sem célunk ügyfeleinket átverni. Szívesen segítünk a az előfizető módosításban, kérjük, írj nekünk chat felületünkön és segítségedre leszünk. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most