Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Magenta 1 díjcsomagváltás probléma


Typic

Kérdés

Sziasztok! 

Magenta 1-es csomagom van, szeretném megújítani a csomagokat és egyben készüléket vásárolni, de sajnos több kérdés is felmerült bennem.

Az egyik, hogy a https://www.telekom.hu/webshop/csomag-osszeallitas oldalon, mikor a megújításra megyek, a rendszer jelzi, hogy minden otthoni szolgáltatásomnak jelenlegi díjcsomagban kell lennie. Ez eddig oké is lenne, módosítok mindent, mégsem enged át a következő lépésre ("Kérjük, továbblépés előtt módosíts szolgáltatásaidon!"). Mit kellene csinálnom?

A másik kérdésem... ha ugyanezen a linken bejelentkezés nélkül csak megadom a címet, jelentősen (több ezer forinttal) olcsóbbak ugyanazok az otthoni szolgáltatások, mintha be vagyok jelentkezve. Ez így reális? Hűséges ügyfélként többet kellene fizetnem, mint újként?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
21 órája, Typic írta:

Kedves Dániel,

Köszönöm, felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A kedvezménnyel kapcsolatban kapcsolatban azért továbbra is van bennem kérdés. Sehol nem találok a honlapon arra utalást, hogy lenne bármilyen plusz akció új ügyfeleknek, az oldal is csak annyit jelez, hogy az árak a Magenta 30%-os havidíj-kedvezményt tartalmazzák. Mást nem.
Ha abból indulok ki, hogy bejelentkezve milyen árakat látok, a 'teljes árból' új belépőként több, mint 50%-os kedvezmény járna. Nem igazán értem, honnan jön ez a plusz kb 20%-os kedvezmény, ami nekem, meglévő ügyfélként nem elérhető?
 

 

Szia! Örömmel olvastuk visszajelzésedből, hogy sikerült felvenni munkatársainkkal a kapcsolatot. Az ajánlatokban nincs árkülönbség, mindenki számára azonos feltételekkel vehetők igénybe szolgáltatásaink. Abban az esetben, ha további kérdésed lenne, nyugodtan keresd munkatársainkat, mivel ők mindenre kiterjedő választ tudnak adni, beazonosítás után és az esetleges félreértéseket is tudjátok tisztázni. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink részletesebben is rálátnak a rendelési folyamatodra és utána tudnak nézni, hogy miért nem enged tovább az oldal a módosításkor – szükség esetén pedig ők maguk indítják el a váltási folyamatot.

 

Kedvezmények tekintetében időnként valóban jelentkezünk új belépőknek szóló egyszeri ajánlatokkal, így előfordulhat, hogy egy-egy ilyen akcióval meghatározott ideig extra kedvezmény vehető igénybe. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Dániel,

Köszönöm, felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A kedvezménnyel kapcsolatban kapcsolatban azért továbbra is van bennem kérdés. Sehol nem találok a honlapon arra utalást, hogy lenne bármilyen plusz akció új ügyfeleknek, az oldal is csak annyit jelez, hogy az árak a Magenta 30%-os havidíj-kedvezményt tartalmazzák. Mást nem.
Ha abból indulok ki, hogy bejelentkezve milyen árakat látok, a 'teljes árból' új belépőként több, mint 50%-os kedvezmény járna. Nem igazán értem, honnan jön ez a plusz kb 20%-os kedvezmény, ami nekem, meglévő ügyfélként nem elérhető?
 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az azért van mert a régi ügyfél nincs megbecsülve! Én is azt néztem ha új ügyfél vagy olcsóbb minden de ha bejelentkezel drágább !

Másik azt vettem észre hogy lehet 20 szolgáltatásod de már csak 1 eszközt hozhatsz ki 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: kisselandras
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, kisselandras írta:

Az azért van mert a régi ügyfél nincs megbecsülve! Én is azt néztem ha új ügyfél vagy olcsóbb minden de ha bejelentkezel drágább !

Másik azt vettem észre hogy lehet 20 szolgáltatásod de már csak 1 eszközt hozhatsz ki 

Szia! Cégünk célja, hogy minél szélesebb elégedett ügyfélkörrel rendelkezzen. Ennek érdekében folyamatosan kínálunk akciókat, melyekkel a potenciális ügyfeleket kívánjuk elérni. Ügyfeleink többsége valamilyen – akkor éppen aktuális – kedvezményes akció során lépett be előfizetőink közé, így részesült annak előnyeiben. Biztosak vagyunk abban, hogy – belépésekor – Te is örömmel fogadtad az akkor érvényes kedvezményt, valamint reméljük, egyetértesz velünk abban, hogy a belépési kedvezmény egy ügyfélnek csak egyszer jár.

Készülékvásárlás továbbra is lehetséges önálló előfizetetésekre. Ha több előfizetéssel is rendelkezel, melyeken nincs hűségidő, akár mindegyikre vásárolhatsz egy-egy készüléket. Ugyan akkor, ha kifejezetten egy készülékben gondolkodsz, de több szabad előfizetéssel is rendelkezel a Telekom készülékkedvezménnyel lehetséges, hogy több előfizetésre ugyan az a hűségidő kerül, a választott készüléket pedig nagyobb kedvezménnyel vásárolhatod meg. Ez természetesen a te döntésed, hogy külön-külön több készüléket vásárolnál vagy egy készülék, de nagyobb kedvezménnyel. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...