Typic

Magenta 1 díjcsomagváltás probléma

Kérdés

Sziasztok! 

Magenta 1-es csomagom van, szeretném megújítani a csomagokat és egyben készüléket vásárolni, de sajnos több kérdés is felmerült bennem.

Az egyik, hogy a https://www.telekom.hu/webshop/csomag-osszeallitas oldalon, mikor a megújításra megyek, a rendszer jelzi, hogy minden otthoni szolgáltatásomnak jelenlegi díjcsomagban kell lennie. Ez eddig oké is lenne, módosítok mindent, mégsem enged át a következő lépésre ("Kérjük, továbblépés előtt módosíts szolgáltatásaidon!"). Mit kellene csinálnom?

A másik kérdésem... ha ugyanezen a linken bejelentkezés nélkül csak megadom a címet, jelentősen (több ezer forinttal) olcsóbbak ugyanazok az otthoni szolgáltatások, mintha be vagyok jelentkezve. Ez így reális? Hűséges ügyfélként többet kellene fizetnem, mint újként?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

21 órája, Typic írta:

Kedves Dániel,

Köszönöm, felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A kedvezménnyel kapcsolatban kapcsolatban azért továbbra is van bennem kérdés. Sehol nem találok a honlapon arra utalást, hogy lenne bármilyen plusz akció új ügyfeleknek, az oldal is csak annyit jelez, hogy az árak a Magenta 30%-os havidíj-kedvezményt tartalmazzák. Mást nem.
Ha abból indulok ki, hogy bejelentkezve milyen árakat látok, a 'teljes árból' új belépőként több, mint 50%-os kedvezmény járna. Nem igazán értem, honnan jön ez a plusz kb 20%-os kedvezmény, ami nekem, meglévő ügyfélként nem elérhető?
 

 

Szia! Örömmel olvastuk visszajelzésedből, hogy sikerült felvenni munkatársainkkal a kapcsolatot. Az ajánlatokban nincs árkülönbség, mindenki számára azonos feltételekkel vehetők igénybe szolgáltatásaink. Abban az esetben, ha további kérdésed lenne, nyugodtan keresd munkatársainkat, mivel ők mindenre kiterjedő választ tudnak adni, beazonosítás után és az esetleges félreértéseket is tudjátok tisztázni. Köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Dániel,

Köszönöm, felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A kedvezménnyel kapcsolatban kapcsolatban azért továbbra is van bennem kérdés. Sehol nem találok a honlapon arra utalást, hogy lenne bármilyen plusz akció új ügyfeleknek, az oldal is csak annyit jelez, hogy az árak a Magenta 30%-os havidíj-kedvezményt tartalmazzák. Mást nem.
Ha abból indulok ki, hogy bejelentkezve milyen árakat látok, a 'teljes árból' új belépőként több, mint 50%-os kedvezmény járna. Nem igazán értem, honnan jön ez a plusz kb 20%-os kedvezmény, ami nekem, meglévő ügyfélként nem elérhető?
 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Kérjük, vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink részletesebben is rálátnak a rendelési folyamatodra és utána tudnak nézni, hogy miért nem enged tovább az oldal a módosításkor – szükség esetén pedig ők maguk indítják el a váltási folyamatot.

 

Kedvezmények tekintetében időnként valóban jelentkezünk új belépőknek szóló egyszeri ajánlatokkal, így előfordulhat, hogy egy-egy ilyen akcióval meghatározott ideig extra kedvezmény vehető igénybe. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most