Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Nincs hálózati kapcsolat


jasonwebster

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! A jelenség okát műszakis csoportunk tudja kivizsgálni és adott esetben javítani. A szolgáltatást az általunk biztosított routerrel tudjuk biztosítani, így első körben azt érdemes ellenőrizni, hogy az ehhez közvetlenül kábellel csatlakoztatott végfelhasználói eszközökkel elérhető-e az internet. Ha így sincs kapcsolat, akkor egy normál hibabejelentés keretében tudnak kollégáink segíteni. Ezt mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privátban megírod az MT ügyfél-azonosítódat és egy kapcsolattartó mobilszámot.

 

Amennyiben a fentiek szerint eléred az internetet, úgy a saját útválasztód beállításában a „Műszaki segítségnyújtás” szolgáltatásunk keretében tudnak neked segíteni munkatársaink. Ennek részleteiről IDE kattintva olvashatsz. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, jasonwebster írta:

Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka?

 

 

Milyen internetkapcsolatod van?

Kábelnet esetén DHCP-re, optika és dsl esetén PPPoE-re kellene állítani a csatlakozási / IP cím kérési módot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...