jasonwebster Posztolva ekkor: 2021. július 7. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2021. július 7. Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. július 7. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. július 7. Szia! A jelenség okát műszakis csoportunk tudja kivizsgálni és adott esetben javítani. A szolgáltatást az általunk biztosított routerrel tudjuk biztosítani, így első körben azt érdemes ellenőrizni, hogy az ehhez közvetlenül kábellel csatlakoztatott végfelhasználói eszközökkel elérhető-e az internet. Ha így sincs kapcsolat, akkor egy normál hibabejelentés keretében tudnak kollégáink segíteni. Ezt mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privátban megírod az MT ügyfél-azonosítódat és egy kapcsolattartó mobilszámot. Amennyiben a fentiek szerint eléred az internetet, úgy a saját útválasztód beállításában a „Műszaki segítségnyújtás” szolgáltatásunk keretében tudnak neked segíteni munkatársaink. Ennek részleteiről IDE kattintva olvashatsz. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2021. július 7. Jelentés Megosztás Posztolva: 2021. július 7. 2 órája, jasonwebster írta: Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka? Milyen internetkapcsolatod van? Kábelnet esetén DHCP-re, optika és dsl esetén PPPoE-re kellene állítani a csatlakozási / IP cím kérési módot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jasonwebster
Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.