jasonwebster

Nincs hálózati kapcsolat

Kérdés

Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka?

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia! A jelenség okát műszakis csoportunk tudja kivizsgálni és adott esetben javítani. A szolgáltatást az általunk biztosított routerrel tudjuk biztosítani, így első körben azt érdemes ellenőrizni, hogy az ehhez közvetlenül kábellel csatlakoztatott végfelhasználói eszközökkel elérhető-e az internet. Ha így sincs kapcsolat, akkor egy normál hibabejelentés keretében tudnak kollégáink segíteni. Ezt mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privátban megírod az MT ügyfél-azonosítódat és egy kapcsolattartó mobilszámot.

 

Amennyiben a fentiek szerint eléred az internetet, úgy a saját útválasztód beállításában a „Műszaki segítségnyújtás” szolgáltatásunk keretében tudnak neked segíteni munkatársaink. Ennek részleteiről IDE kattintva olvashatsz. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, jasonwebster írta:

Üdvözlet! Van egy TL-1043ND útválasztó. A Routerben a Wan szakasz állapota a Mac cím kivételével mindenhol csak 0. Korábban rendben volt, de a közelmúltban az eszközök csatlakoztatva voltak, de nincs hálózati kapcsolat. Mi az oka?

 

 

Milyen internetkapcsolatod van?

Kábelnet esetén DHCP-re, optika és dsl esetén PPPoE-re kellene állítani a csatlakozási / IP cím kérési módot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most