Jakab_123 Posztolva ekkor: 2021. december 11. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. december 11. Tiszteletem! Bankkártyás fizetésnél a rendszer (böngésző) nem rejti el a biztonsági (CVV/CVC) kódot, az látható marad. Mikorra tervezik ezt a hibát orvosolni? Üdv! VJ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. december 11. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. december 11. Szia! Nagyon sajnáljuk a fizetésnél tapasztaltakat! Központi hibáról nem tudunk, de pillanatnyi és egyedi problémák előfordulhatnak. -amit javasolni tudunk, hogy törüld a böngésződ előzményeit illetve próbáld meg másik böngészőből is. valamint töröld a bankkártyás adatokat és utána add meg újból. Telekom alkalmazás esetén javasoljuk az app törlését és újratelepítését a készüléken. Ha ez nem oldja meg kérjük jelezz vissza Nekünk. köszönjük!^Szilvia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 #E30074 Army recruit Posztolva: 2021. december 12. Megosztás Posztolva: 2021. december 12. A beíráskori "nem bogyózott, csillagozott"-ság a probléma, vagy, hogy "jobbklikk inspect/elemvizsgálat" megfelelőjével válik láthatóvá, vagy tesztgépen begépelve és vásárlást kezdeményezve egy közbeiktatott, második gépen látszódtak az adatok? Az első kettő szinte semmi... a harmadik nagyon veszélyes! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Jakab_123 Posztolva: 2022. január 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. január 3. Ekkor: 12/11/2021 at 19:38, Telekom szakértő írta: Központi hibáról nem tudunk Hello! Elnézést a késői válaszért, most jutottam el addig hogy újra számlát kell befizetnem. Mutatom a központi hibát, csatolva a kép. A CVV mező típusa "password" helyett "tel". A forráskódban egy szót kell átírni és megszűnik a biztonsági rés (pl. valaki mögöttem áll és lejegyzeteli a számokat). Üdv! VJ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2022. január 4. Megosztás Posztolva: 2022. január 4. (szerkesztve) Ekkor: 2022. 01. 03. at 17:53, Jakab_123 írta: Hello! Elnézést a késői válaszért, most jutottam el addig hogy újra számlát kell befizetnem. Mutatom a központi hibát, csatolva a kép. A CVV mező típusa "password" helyett "tel". A forráskódban egy szót kell átírni és megszűnik a biztonsági rés (pl. valaki mögöttem áll és lejegyzeteli a számokat). Üdv! VJ Akkor még az autocomplete-t is off-ra kéne állítani, gondolom. Szerkesztve ekkor: 2022. január 4. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Jakab_123 Posztolva: 2022. január 4. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. január 4. 9 perce, btz írta: Akkor még az autocomplete-t is pff-ra kéne állítani, gondolom. Ez egy jó kérdés, ennyire már nem értek hozzá, de gondolom, aki ezt csinálja napestig, tudja. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Jakab_123 Posztolva: 2022. február 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. február 3. Jelentem, hiba elhárítva. Köszönöm! VJ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Jakab_123
Tiszteletem!
Bankkártyás fizetésnél a rendszer (böngésző) nem rejti el a biztonsági (CVV/CVC) kódot, az látható marad. Mikorra tervezik ezt a hibát orvosolni?
Üdv!
VJ
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.