Jakab_123

Biztonsági rés bankkártyás fizetés esetén

Kérdés

Tiszteletem!

 

Bankkártyás fizetésnél a rendszer (böngésző) nem rejti el a biztonsági (CVV/CVC) kódot, az látható marad. Mikorra tervezik ezt a hibát orvosolni?

 

Üdv!

VJ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Ekkor: 2022. 01. 03. at 17:53, Jakab_123 írta:

Hello!

Elnézést a késői válaszért, most jutottam el addig hogy újra számlát kell befizetnem. Mutatom a központi hibát, csatolva a kép. A CVV mező típusa "password" helyett "tel". A forráskódban egy szót kell átírni és megszűnik a biztonsági rés (pl. valaki mögöttem áll és lejegyzeteli a számokat).

Üdv!

VJ

ScreenShot_717.png

Akkor még az autocomplete-t is off-ra kéne állítani, gondolom.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 perce, btz írta:

Akkor még az autocomplete-t is pff-ra kéne állítani, gondolom.

Ez egy jó kérdés, ennyire már nem értek hozzá, de gondolom, aki ezt csinálja napestig, tudja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Nagyon sajnáljuk a fizetésnél tapasztaltakat! Központi hibáról nem tudunk, de pillanatnyi és egyedi problémák előfordulhatnak. -amit javasolni tudunk, hogy törüld a böngésződ előzményeit illetve próbáld meg másik böngészőből is. valamint töröld a bankkártyás adatokat és utána add meg újból. Telekom alkalmazás esetén javasoljuk az app törlését és újratelepítését a készüléken. Ha ez nem oldja meg kérjük jelezz vissza Nekünk. köszönjük!^Szilvia 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A beíráskori "nem bogyózott, csillagozott"-ság a probléma, vagy, hogy "jobbklikk inspect/elemvizsgálat" megfelelőjével válik láthatóvá, vagy tesztgépen begépelve és vásárlást kezdeményezve egy közbeiktatott, második gépen látszódtak az adatok?
Az első kettő szinte semmi... a harmadik nagyon veszélyes!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 12/11/2021 at 19:38, Telekom szakértő írta:

Központi hibáról nem tudunk

Hello!

Elnézést a késői válaszért, most jutottam el addig hogy újra számlát kell befizetnem. Mutatom a központi hibát, csatolva a kép. A CVV mező típusa "password" helyett "tel". A forráskódban egy szót kell átírni és megszűnik a biztonsági rés (pl. valaki mögöttem áll és lejegyzeteli a számokat).

Üdv!

VJ

ScreenShot_717.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most