Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelésem története.


HenryJones

Kérdés

Rendeltem egy készüléket a Telekom oldaláról. Szolgáltatást, hűségidőt  is váltottam. Plusz kifizettem egy tartozékot is hozzá. Ma jött a GLS a csomaggal, de nem adták át mivel a személyim száma nem egyezett. Felhívtam a 1414et, ott ismét leegyeztették az adataimat, és a rendelésem is, és azt mondták, minden stimmel, nem tudják a GLS rendszerében miért van más adat. Mintha nem is Ők adták volna meg az adatokat a futárcégnek. Javaslatuk az volt küldessem vissza a csomagot, és rendeljem meg újra. ÉRTIK EZT! Meg sem próbálják a GLS-el rendezni a dolgokat. VALAHOL NAGYON BENÉZETT VALAKI VALAMIT. Nem beszélve arról, hogy a kifizetett tartozék árát hogyan, és mikor kapom vissza. Az előfizetésem módosításával,  a hűségidőm meghosszabbításával mi lesz. A csomag biztosítása nélkül értelmetlen az egész. Vajon visszaállítják maguktól a szerződésem, és hűségidőm ,-/mivel előtte letelt/- vagy én loholhatok utána visszaállítani az eredeti állapotot.

KARÁCSONYRA RENDELTEM VOLNA  Ennek már annyi. Ennyit a TELEKOMRÓL. Aki tud minél előbb szabaduljon meg tőle. Én ezt fogom tenni.

Jött az SMS, hogy én nem vettem át a csomagot.  Ez ám a pofátlanság. Tudom, hogy automata, de akkor is. 

Lehet, hogy a megrendelt árú értékének a kétszeresét fogom kérni a Békéltető testülettől. Ez e minimum.   Henry Jones, az idősebbik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Szia

Ne haragudj, de azt írtad, hogy a Telekomnál minden adatod egyezik. 
Azt nem tudom, hogy a Telekom és a futárcég között milyen kommunikációs csatornák vannak, de ha felhívnád a futárcéget, lehet, hogy gyorsan el lehetne intézni.

Nyilván amíg nem veszed át, nem keletkezik jogod sem, azt gondolom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Természetesen felhívam a GLS ügyfélszolgálatot. Ott azt mondták, hogy ha a Telekom megengedi a kikézbesítést, akkor kiszállítják a  csomagot.  Ha a csomag visszaérkezik a Telekomhoz, ők úgy veszik, hogy ÉÉÉÉÉÉÉÉNNNNNN nem vetem át. Annyi eszük már nincs, mivel ugye elektronikus, hogy fizettem, és nem kell a futárnak sem fizetni, mivel rendben volnánk. De nem, NEKEM nem kell a megrendelt, és kifizetett csomag, mert ***** ügyfél vagyok. Kapom is az SMSket erről. Mivel a Telekom b@szik  rendezni az ügyet a GLS-el, a GLS várhatja az engedélyt. A Telekomnak egyszerűbb ha ismét rendelek, és ha ugyanaz a hiba megismétlődik, csak széttárja a kezét. Még egy bocsika  sincs. Aljas ***** társaság.  A jogom meg már keletkezett, mert a felületükön már az új módosított csomag, és hűségidő látszik. Biztos, hogy nem fizetem ki a számlájukat. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, HenryJones írta:

A jogom meg már keletkezett, mert a felületükön már az új módosított csomag, és hűségidő látszik. Biztos, hogy nem fizetem ki a számlájukat. 

A csomag visszaérkezését követően 14 napon belül vissza állítják a korábbi állapotot és a pénzt is visszautalják.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...