Az Őnöktől 2020. év őszén vásárolt telefonnal együtt kaptam egy Honor Magicwatch 2 okosórát. Az óra 2021. év januárjában kapott utoljára szoftverfrissitést, ezért tavasszal előbb a Huawei ügyfélszolgálatához fordultam, ahol több alkalom után is azt a választ kaptam, hogy várjak türelemmel, majd megkapom. Majd ősszel a Honor céghez fordultam, ahol azt a választ kaptam, hogy mivel az órám a LTN-B19 modellű, így azt a Huawei gyártotta, ezért arra mindennemű terméktámogatást a Huawei ad. Egyébként a Honor az órát újra kiadta LTN-B39 modellnéven. Elég beszédes cselekedet: Honor=Becsület
A Huawei ü.szolgálatát ismét felkerestem a napokban fenti infók birtokában, ahol ismét azt válaszolták: várjak türelemmel. A külföldi okostelefonos fórumokon azt írják, hogy ne is várjunk a Huaweitől frissitést, mert így döntöttek.
Úgy gondolom, hogy a terméktámogatás legyen az garancia vagy frissítés, kötelező azt a gyártónak biztosítania. Ezt annál fogva is meg kellene tennie a Huaweinek, mivel a teljesen azonos tartalmú Huawei Watch GT2-re 2021. évben folyamatosan biztosította a frissítéseket, a napokban is adott ki rá frissítést.
Ez nagyon nem korrekt és jogilag vitatható magatartás!
Kérdezem, hogy ismerik-e ezt a problémát?Illetve, ha Önök keresnék meg a céget lenne valamilyen foganatja, hogy a Huawei ugyanúgy boztosítsa a terméktámogatást a HMW2 órára, hiszen mi, tulajdosok ugyanúgy kifizettük a termék árát?!
Kérdés
Abonyi Péter
Tisztelt Szolgáltató!
Az Őnöktől 2020. év őszén vásárolt telefonnal együtt kaptam egy Honor Magicwatch 2 okosórát. Az óra 2021. év januárjában kapott utoljára szoftverfrissitést, ezért tavasszal előbb a Huawei ügyfélszolgálatához fordultam, ahol több alkalom után is azt a választ kaptam, hogy várjak türelemmel, majd megkapom. Majd ősszel a Honor céghez fordultam, ahol azt a választ kaptam, hogy mivel az órám a LTN-B19 modellű, így azt a Huawei gyártotta, ezért arra mindennemű terméktámogatást a Huawei ad. Egyébként a Honor az órát újra kiadta LTN-B39 modellnéven. Elég beszédes cselekedet: Honor=Becsület
A Huawei ü.szolgálatát ismét felkerestem a napokban fenti infók birtokában, ahol ismét azt válaszolták: várjak türelemmel. A külföldi okostelefonos fórumokon azt írják, hogy ne is várjunk a Huaweitől frissitést, mert így döntöttek.
Úgy gondolom, hogy a terméktámogatás legyen az garancia vagy frissítés, kötelező azt a gyártónak biztosítania. Ezt annál fogva is meg kellene tennie a Huaweinek, mivel a teljesen azonos tartalmú Huawei Watch GT2-re 2021. évben folyamatosan biztosította a frissítéseket, a napokban is adott ki rá frissítést.
Ez nagyon nem korrekt és jogilag vitatható magatartás!
Kérdezem, hogy ismerik-e ezt a problémát?Illetve, ha Önök keresnék meg a céget lenne valamilyen foganatja, hogy a Huawei ugyanúgy boztosítsa a terméktámogatást a HMW2 órára, hiszen mi, tulajdosok ugyanúgy kifizettük a termék árát?!
Köszönöm, hogy meghallgattak.
Szíves válaszukat várva minden jót kívánok,
Péter
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.