Sounder

settop box

Kérdés

Elromlott az egyik settop boxom egy áramkieséssel. Amikor az áram visszajött, csak annyit jelzett ki a tévén angolul, hogy

CISCO

Failed to initialize hard drive.

Tehát mintha a merevlemez sérült volna meg benne, s nem tudja feltölteni az indító programot.  A másik tévém boxja mőködik mindkét tévén, de abban nincs DVR. Bár jelentettem a dolgot a cégnek online, de ki tudja mikor kapok egy új boxot. Itt most az érdekel, hogy mással is előforult-e már hasonló meghibásodás és hogy az 1400-s hiba bejelentő szám mindíg online-ra küldi-e a hívókat. Nem valami ügyfélbaráti hozzáállás szerintem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 3/24/2022 at 16:42, Telekom szakértő írta:

Szia! A postán előre legyártott és megcímzett csomagolódobozt biztosítanak az SMS bemutatásával, de Telekom üzletben is leadhatod. Erről itt https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/szereldmagad-hiba/net#postan találsz információt. A lezárt dobozon a feladó helyre saját adataidat kell feltüntetned (név, cím, MT azonosítód). ^Petra

Kösz. Akkor ez egyszerübb mint gondoltam.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! A postán előre legyártott és megcímzett csomagolódobozt biztosítanak az SMS bemutatásával, de Telekom üzletben is leadhatod. Erről itt https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/szereldmagad-hiba/net#postan találsz információt. A lezárt dobozon a feladó helyre saját adataidat kell feltüntetned (név, cím, MT azonosítód). ^Petra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ma megkaptam az új settop boxot amit mindjert be is kötöttem. A csere-box működik rendesen. Most már csak a régit kell visszaküldenem amit állítólag a GLS futár ingyen átvesz tőlem. Viszont nem tudom hová címezni a csomagot, mert azt a Telekom rep nem írta meg az SMS-ben.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kösz az ajánlatot, de eddig még csak visszaigazolást kaptam a bejelentésemről a következő igérettel:

Kollégánk 3-5 munkanapon belül felveszi önnel a kapcsolatot.

Abban az emailben nem találok semmi hibajegy számot. Igazán nekem nincs is szükségem egy technikus megjelenésére, csak egy új settop boxra, mert azt én is be tudom csatlakoztatni, hiszen a még működő settop boxot is áthelyeztem már párszor ideiglenesen.. Nem rakéta tudomány a dolog. Nem is tudom hogy ezeket a boxokat miért nem lehet cserélni a Telekom boltokban, mint Amerikában az ottani kábel TV cégek boltjaiban. Így aztán nem kellene napokig várni a megoldásra, miközben persze fizetnem kell midkét settop box díját.

Remélem ez most privátban ment.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Sounder

Segítségedre szeretnénk lenni a bejelentéssel kapcsolatban. Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a hibajegy számát és utána nézünk.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most