Ugrás a tartalomhoz
  • 0

megáll az adás


Jozefina77

Kérdés

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
7 perce, Jozefina77 írta:

Nemrég kötötték be egyébként, előtte másmilyen szolgáltató volt. Tegnap még jó volt minden, ma egyik tv-n sem jó.

Értem. Akkor próbáld meg az összes eszköz áramtalanítását, majd az eszközök sorrendben (digitális elosztó, boxok, tv-k) történő visszakapcsolását. Ha nem hoz eredményt, akkor hívd az ügyfélszolgálatot telefonon 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...