Madhatsugar Posztolva ekkor: 2022. március 25. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. március 25. Sziasztok, Mai napon nem elérhetö lett az internet hozzáférésem. A wifi, router él, tudok kapcsolódni hozzá, viszont internet nincs. Megemliteném, hogy az Online lámpa pislog a routeren. Ha a router beállitásokban megnézem, a network access alatt denied van. Ez miért van? Próbáltam a routert kihuzni az áramból meg vissza, de nem változott semmi. Ezt megtudnám oldani én is valahogy vagy inkább a Telekomos ügyfélszolgálatot keressem? Köszi és jó hétvégét! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2022. március 25. Megosztás Posztolva: 2022. március 25. Üdv Egyértelműen, ha az újraindítás nem oldotta meg a gondot, akkor hívd az ügyfélszolgálatot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. március 27. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. március 27. Szia @Madhatsugar Bízunk benne, hogy sikerült utánajárni is jelezni a problémát illetékeseink irányába. Amennyiben nem, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Madhatsugar
Sziasztok,
Mai napon nem elérhetö lett az internet hozzáférésem. A wifi, router él, tudok kapcsolódni hozzá, viszont internet nincs.
Megemliteném, hogy az Online lámpa pislog a routeren.
Ha a router beállitásokban megnézem, a network access alatt denied van. Ez miért van?
Próbáltam a routert kihuzni az áramból meg vissza, de nem változott semmi.
Ezt megtudnám oldani én is valahogy vagy inkább a Telekomos ügyfélszolgálatot keressem?
Köszi és jó hétvégét!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.