Kérdés

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy Chrome alatt nem tudok belépni a TV GO felületre, mondja, hogy regisztráljam, végigmegyek a folyamaton, aztán a képen látható szöveg fogad.

Ügyfélszolgálaton már végig zongoráztam. Semmi. Böngészőt is újratelepítettem, semmi eredmény. Inkognitó módban semmi.

A furcsa az, hogy EDGE alatt simán működik.

Valakinek valami ötlet esetleg?

Köszi előre is.

Képernyőkép 2022-04-14 102207.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Szia @Gagacs!

 

Örülünk, hogy helyreállt minden szolgáltatásod. Köszönjük jelzésedet! ^Lia

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na, a tegnapi ügyfélszolgálatos látogatás eredményes volt. Már minden szolgáltatásomat látom a fiókomban, és a TV GO is működik. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ma voltam ügyfélszolgálaton pin kód változtatás miatt, meg mert eltűnt a Telekom oldalon és az applikációban az otthoni szolgáltatás. 🤣 Csak a mobilokat látni. Vagyis most estére már az internetet látom, de a tv-t még mindig nem. 🤣 Szóval van egy kis káosz. A go-ra annyit mondtak, hogy rajta vannak, nem tudni mikor lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nalam is tegnap ota szarakodik a go.

Az ugyfelszolgalat azt mondta h rendszerkarbantartas van.ugyanabba a hibaba futok bele mint te.

Azt mondtak ma mar jo lesz, de nem jo.

Vki vmit tud mondani?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ráadásul a telekom oldalon az áttekintés menüben nincs ott az otthoni szolgáltatás valamiért, csak a két mobil. A telekom applikáció nem működik egyáltalán... Csodálatos.

Na, kiléptem az EDGE böngészőből is, most már oda sem tudok visszalépni. Ugyanaz van, mint Chrome alatt.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gagacs

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Gagacs

Javasoljuk, próbáld meg, hogy Edge böngészővel beszélsz. A beállítások között az eszközöknél a regisztrált Chrome böngészőt, illetve mindent, ami felesleges eszköz és nincs használatban töröld, majd ezt követően próbáld újra. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most