sandorne Posztolva ekkor: 2022. június 14. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2022. június 14. (szerkesztve) Új Redmi Note 11 pro 5g telefont vásároltam a Telekomtól, SIM kártyával együtt. A készülék a 20-as és a 70-es SIM-ekkel üzemel, amit adtak, a 30-as kártyákkal nem. Mit tegyek? Szerkesztve ekkor: 2022. június 14. Szerkesztő: sandorne Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. június 15. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. június 15. 9 órája, sandorne írta: Új Redmi Note 11 pro 5g telefont vásároltam a Telekomtól, SIM kártyával együtt. A készülék a 20-as és a 70-es SIM-ekkel üzemel, amit adtak, a 30-as kártyákkal nem. Mit tegyek? Szia! Ami még előfordulhat, hogy az új SIM kártya még nem került aktiválásra. Ezt Chates kollégáink pár percen belül ellenőrizni tudják a részedre, illetve az aktiválásban is tudnak segíteni. A SIM kártya aktiválásáról IDE kattintva bővebben is olvashatsz. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2022. június 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. június 15. Másik 30-as sim kártyát sem fogad el - arra gondolok, hogy nem-e a sim kártya/kártyák a hibás? Ettől függetlenül a legjobb bevinni az üzletbe/ügyfélszolgálatra, ott fognak tudni segíteni orvosolni a problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
sandorne
Új Redmi Note 11 pro 5g telefont vásároltam a Telekomtól, SIM kártyával együtt. A készülék a 20-as és a 70-es SIM-ekkel üzemel, amit adtak, a 30-as kártyákkal nem. Mit tegyek?
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sandorneLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.