December 24. rendeltem egy Samsung Galaxy S4 telefont hűség hosszabbítással, T-Partner üzletet jelöltem be kivételesen átvételi pontnak (teszt jelleggel,kiszolgálás,ügyfél kezelés,stb). December 29.-én átadták a csomagot a GLS-nek aki December 30.-án le is szállította a csomagot az üzletbe,amit az egyik ott dolgozó át is vett, ezt a GLS csomag követőjében látom. Bementem a csomagért,hogy átvegyem megjegyzem a számhúzó gépezeten sehol nincs olyan,hogy megrendelések átvétele,így havi díjas előfizetés megújítása opciót választottam. Kb 20 perc várakozás után sorra kerültem,mondom jöttem a csomagomért,ügyintéző hölgy néz mintha nem tudná miről lenne szó,mondom ott van a háta mögött a csomagom,aztán kapcsolt hogy jaaa,nézi elkéri a személy igazolványomat,matat a gépen és közli sajnálom de nem adhatom oda mert nincs benne a gépben és fogalma sincs,hogy ilyenkor mit kell csinálni,vagy kit kellene felhívni.
Morcosan eljöttem szépen. Nem álltam le vitatkozni,mert láttam a kis hölgyön,hogy baromira nem érdekli a téma, segítő készség nulla,ügyfél bánás mód nulla,gondolom csomag átadásért jutalék nem jár. :manvery-happy:
WebShop online felülete meg azt mutatta még reggel,hogy Futár kiszállitásra átvette, erről jött is email. Jelenleg meg azt mutatja Szállítás alatt.
Ja és a hűségidő már újra lett indítva és a dokumentumokat is feltöltötték 29.-én.
Na ilyen helyzettel találkozott valaki? Ha igen,mi lett a megoldás?
Kérdés
Roli82
December 24. rendeltem egy Samsung Galaxy S4 telefont hűség hosszabbítással, T-Partner üzletet jelöltem be kivételesen átvételi pontnak (teszt jelleggel,kiszolgálás,ügyfél kezelés,stb). December 29.-én átadták a csomagot a GLS-nek aki December 30.-án le is szállította a csomagot az üzletbe,amit az egyik ott dolgozó át is vett, ezt a GLS csomag követőjében látom. Bementem a csomagért,hogy átvegyem megjegyzem a számhúzó gépezeten sehol nincs olyan,hogy megrendelések átvétele,így havi díjas előfizetés megújítása opciót választottam. Kb 20 perc várakozás után sorra kerültem,mondom jöttem a csomagomért,ügyintéző hölgy néz mintha nem tudná miről lenne szó,mondom ott van a háta mögött a csomagom,aztán kapcsolt hogy jaaa,nézi elkéri a személy igazolványomat,matat a gépen és közli sajnálom de nem adhatom oda mert nincs benne a gépben és fogalma sincs,hogy ilyenkor mit kell csinálni,vagy kit kellene felhívni.
Morcosan eljöttem szépen. Nem álltam le vitatkozni,mert láttam a kis hölgyön,hogy baromira nem érdekli a téma, segítő készség nulla,ügyfél bánás mód nulla,gondolom csomag átadásért jutalék nem jár. :manvery-happy:
WebShop online felülete meg azt mutatta még reggel,hogy Futár kiszállitásra átvette, erről jött is email. Jelenleg meg azt mutatja Szállítás alatt.
Ja és a hűségidő már újra lett indítva és a dokumentumokat is feltöltötték 29.-én.
Na ilyen helyzettel találkozott valaki? Ha igen,mi lett a megoldás?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.