Roli82

WebShop megrendelés átvétele üzletben

Kérdés

December 24. rendeltem egy Samsung Galaxy S4 telefont hűség hosszabbítással, T-Partner üzletet jelöltem be kivételesen átvételi pontnak (teszt jelleggel,kiszolgálás,ügyfél kezelés,stb). December 29.-én átadták a csomagot a GLS-nek aki December 30.-án le is szállította a csomagot az üzletbe,amit az egyik ott dolgozó át is vett, ezt a GLS csomag követőjében látom. Bementem a csomagért,hogy átvegyem megjegyzem a számhúzó gépezeten sehol nincs olyan,hogy megrendelések átvétele,így havi díjas előfizetés megújítása opciót választottam. Kb 20 perc várakozás után sorra kerültem,mondom jöttem a csomagomért,ügyintéző hölgy néz mintha nem tudná miről lenne szó,mondom ott van a háta mögött a csomagom,aztán kapcsolt hogy jaaa,nézi elkéri a személy igazolványomat,matat a gépen és közli sajnálom de nem adhatom oda mert nincs benne a gépben és fogalma sincs,hogy ilyenkor mit kell csinálni,vagy kit kellene felhívni.

 

Morcosan eljöttem szépen. Nem álltam le vitatkozni,mert láttam a kis hölgyön,hogy baromira nem érdekli a téma, segítő készség nulla,ügyfél bánás mód nulla,gondolom csomag átadásért jutalék nem jár. :manvery-happy:

 

WebShop online felülete meg azt mutatta még reggel,hogy Futár kiszállitásra átvette, erről jött is email. Jelenleg meg azt mutatja Szállítás alatt.

 

Ja és a hűségidő már újra lett indítva és a dokumentumokat is feltöltötték 29.-én.

 

Na ilyen helyzettel találkozott valaki? Ha igen,mi lett a megoldás?

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Nem is egyyzer!! De soha nem kapott kettő egyforma választ!
Én is amit lehet,ujsághoz kérem. Nekem ami bosszantő,hogy teljesen hülyének néznek, és el is várják,hogy eljátszam az "udvari bolond" szerepét,és nem tetszik nekik hogy a végén rájönnk,nem is vagyok annyira bolond! Mert egyik királyi udvarban sem az " Udvari bolond" volt a leghülyébb!!


Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát igen, sok szállítási lehetőség közül lehet választani, kinek melyik a szimpatikus, vagy a megfelelő. A futárnak is mindegy, belföldre ingyen kiviszi bárhová. Egy pillanatra belegondoltam,talán egy újságosnál mégis kevesebben várakoznak, mint egy T üzletben, sajnálom, hogy nem voltak képben az ügyintézők. Én amit lehet, nem T üzletben intézek el. A kollégád szólt már az ügyfélszolgálaton, amiért nem kapott töltőt? Ami jár az jár, érdemes lenne rákérdezni. :-)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ricsi13! Így igaz de abban is van egy kis bukta! Egyik kollegám így rendelt, meg is kapta,csak éppen az utazó töltő nem volt benne. Ennek már egy hónapja,és mindig azt mondják neki,majd küldik,de most kifogytak belőle. Aki tudja akkor hol lesz elérhetó annak jó, de aki nem,mint én annak nem jó. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A lényeg, hogy meglett! Egyébként csak kíváncsiságból kérdezem, van-e valakinek tapasztalata mostanában futáros kiszállítást illetően? Mert ott csak nem mondja a futár, hogy nem találom a csomagot, hiszen azzal jön házhoz, nem? Ráadásul az üzletben sem kell sorszámot húzni, várakozni...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egy valami lemaradt!!! 10,45-kor ott volt előttem az addig be nem érkezett csomag. 11,05-kor kifizettem, de 11,02-kor jött egy SMS a Telekomtól,hogy  a telefon megérkezett és át vehetem!!! :) :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Erre csak annyit,hogy hétfőn vissza mentem, és elöször ismét az volt a válasz,nem találják. Közöltem semmi baj felhívom a futár szolgálatot, és ezt velük "bokszolják le," Azt is mondtam, csütörtökön átvette X.Y. Erre egy pillanat! Nem kér semmilyen rendelés számot ,semmit! Egy perc és a csomaggal jött ki!!!!! Azzal amit előtt kb 5 perccel még nem volt ott!!! Egy kis bibi így is volt még! Ebbe mikro SIM kell! Nos az nem volt benne!! Gondoltam felteszem a kérdést: Én vagyok én, Te vagy te, ................ Vagy egy másikat: Szabad vagyok-mondta a majom a rácsnak. Én nem-mondta a rács- engem majmok köré zártak!! De tudatosan nem akarok becsületsértési pert a nyakamba, holott miért kell így megoldani???

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

azért ez nagyon komolym, akkor nincs köze az ünnep(ek)hez a kavarásoknak...

mondjuk én bazira nem értem, hogy ezeknek nincsen valami supportjuk?

nem hiszem hogy 1-2 telefonnal nem lehetne elintézni dolgokat, hogy ne kelljen nyolcszor visszamenni...

azóta vmi fejlemény? jártál bent náluk @Stigma?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nos én is így jártam ma!!!! Név ellenőrzés, létezem, telefonszám, létezik és hozzám tartozik! Készülék,az nincs! 2014.01.08.-án kiszállítva, és átvették itt Kecskemét Korona ut 2. Malom központ.  De itt a totál homály!!! **** arra,hogy az ember nem azért megy be,mert éppen unatkozik,hanem mert kapott értesítést, a telefon megérkezett és átvették!!! 10 órától 11,45.-ig totál hülyének néztek! több mint 12 órás műszak után!!!!! Előttem 15-en várakoztak!! Kivártam, elmondtam miért jöttem,ellenőrzés, csomag az nincs,menjek le az újságoshoz,mert lehet (!!!!!!!) oda vitték!!!! Oda sem vitték!!!! Idéznék Roli26-tól

 

"Morcosan eljöttem szépen. Nem álltam le vitatkozni,mert láttam a kis hölgyön,hogy baromira nem érdekli a téma, segítő készség nulla,ügyfél bánás mód nulla,gondolom csomag átadásért jutalék nem jár. :manvery-happy:

 

WebShop online felülete meg azt mutatta még reggel,hogy Futár kiszállitásra átvette, erről jött is email. Jelenleg meg azt mutatja Szállítás alatt.

 

Ja és a hűségidő már újra lett indítva és a dokumentumokat is feltöltötték "

Ennyit erről! Amíg pénzt látnak addig drága ügyfél. de ha dolgozni kellene és utánna nézni mi is van, akkor "Menj már,nem látod láb alatt vagy?"

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A mai napon sikeresen átvettem a csomagot. Köszönöm a segítséget.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én rendszeresen bele nyúlok a tutiba. :manvery-happy:

 

Tudom mi a menete,nem az első WebShopon keresztüli hosszabbítás készülék váltás projektem,teljesen automata a folyamat,nem kell jóváhagyásra várni stb.   :manvery-happy:

 

Házhoz-szállítási csoportot felhívtam,ott azt mondta a hölgy,hogy az ügyintézőnek fel kellet volna hívnia a webshopot,hogy ilyenkor mi a folyamat. Amúgy meg kb senkinek nem volt kedve dolgozni,baromi nyúzott arca volt mindenkinek,amit még meg is értek,de ha már ez a munkája akkor is vágjon hozzá jó képet,ha egyébként baromira nincs kedve dolgozni én legalább is így állnék hozzá,hogy ha már ott kell ücsörögnöm 8 órába akkor azt maximális jó kedvel viszem végig.

Főnök asszony meg nincs mert telelni van. Majd teszek egy kört jövö7en. :)

De ha nem tudják kiadni,akkor se egy nagy érvágás, visszáruba vissza megy, azt visszatörlik 2-3 hét alatt én meg megszüntetem az előfizetést azt ennyi. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

szerintem Te vonzod a bajt :smileyhappy:

Vagy jó érzékkel belenyúlsz a tutiba...

Hosszabbítás esetén a mobilos részen nem szokott para lenni tudtommal, legalábbis én nem futottam bele semmibe mikor készüléket cseréltem (webshopos megrendeléses anomáliába igen, de az új előfizu volt, de jó volt, mert üzletben cirka 1,5-2 óra alatt megoldották a problémát :))

Ha Te látod a megrendelés állapotát és annak változását, valamint a GLS visszakövetőjét és mindenhol minden ok, akkor nem értem, hogyan nem láthatják a rendelésedet a rendszerben? (pláne ha a doksik elkészülétek és online megkaptad őket és az új rabosítás is fut)

Lehet évvégi nemtörődöm megoldás volt az ügyintéző részéről :(

Telefonos brigáddal beszéltél? Ha igen, mit mondtak?

Sztem lesz egy személyes köröd majd a boltban január elején és csak megkapod...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most