Kun Károly Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem csoportos beszedési megbízásom van,de aTelekom alkalmazásban az áll hogy elmaradásom van miközben a számlámról már lehívták a számla értékét.Mennyi idő még eltörlik a tartozásomat ami valójában nincs is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. 7 perce, Kun Károly írta: Noel a válaszodat nagyon szépen köszönöm.De a hozzászólásomban írtam is hogy a Telekom a számlámról már rég lehívta az aktuális összaget,csak a Telekomos alkalmazásban és az internetes fiókomban még vagy három napig minuszként szerepelt,sőt a telefonos alkalmazás még figyelmeztetést is küldött. Szia, Károly! A befizetést követően még valóban láthatod tartozásként az összeget, addig amíg könyvelésre nem kerül, de 3 napon belül biztosan megjelenik befizetett összegként. Amennyiben mégis segíthetünk, keress minket bizalommal! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2022. szeptember 18. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 18. Várj körülbelül holnap délig, és ha nem rendeződik magától, akkor hívd fel a számlázási osztályt Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Ekkor: 2022. 09. 18. at 16:45, Kun Károly írta: Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem csoportos beszedési megbízásom van,de aTelekom alkalmazásban az áll hogy elmaradásom van miközben a számlámról már lehívták a számla értékét.Mennyi idő még eltörlik a tartozásomat ami valójában nincs is. Szia Károly! Csoportos beszedési megbízás esetén, nem lehet elmaradásod, csak akkor, ha a bankod nem tudta teljesíteni a tranzakciót (limittúllépés és vagy fedezethiány miatt). Javasoljuk, hogy a netbankodon ellenőrizd le, hogy valóban megtörtént-e az összeg levonása. További segítség lehet, ha az alkalmazásunk nem a legfrissebb van telepítve, eszköz újraindítással és szoftver/applikációk frissítésével ez megoldható. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kun Károly Posztolva: 2022. szeptember 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Noel a válaszodat nagyon szépen köszönöm.De a hozzászólásomban írtam is hogy a Telekom a számlámról már rég lehívta az aktuális összaget,csak a Telekomos alkalmazásban és az internetes fiókomban még vagy három napig minuszként szerepelt,sőt a telefonos alkalmazás még figyelmeztetést is küldött. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Kun Károly
Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem csoportos beszedési megbízásom van,de aTelekom alkalmazásban az áll hogy elmaradásom van miközben a számlámról már lehívták a számla értékét.Mennyi idő még eltörlik a tartozásomat ami valójában nincs is.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.