Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Classica csatorna a műsorújságban


Appassionata

Kérdés

T. Telekom!

Egy ideje tapasztalom, hogy a Stingray Classica csatorna műsora nincs szinkronban a műsorújsággal. Például az a műsor, ami a megjelenő műsorújságban 19 órára van írva, rendre csak 21 órakor kezdődik a valóságban. Más csatornán hasonló hiba nem jelentkezik. Ha a Stingray Classica weboldalán nézem meg a műsort, az a valóságot fedi. Kérem, szíveskedjenek javítani az erősen zavaró hibát. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, értesítési telefonszámodat, és az előfizető nevét. Ezek alapján felveszünk Neked egy hibabejelentést, és műszaki kollégáink a lehető leghamarabb elhárítják a hibát. Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért. ^Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hogy világosabb legyen, mellékelek két képernyőképet, mindkettő a mai Classica TV-műsorról. Az egyik az eredeti Stingray Classica műsorújságja beállítva Magyarországra és a Magyar Telekomra, a másik a Telekom mai műsorújságja. Látható jól a pont 2 óra időeltolódás.

Üdvözlettel

H. J.

2022-10-10.png

Screenshot_20221010-113409_Msorjsg.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2022. 10. 06. at 15:27, Appassionata írta:

T. Telekom!

Egy ideje tapasztalom, hogy a Stingray Classica csatorna műsora nincs szinkronban a műsorújsággal. Például az a műsor, ami a megjelenő műsorújságban 19 órára van írva, rendre csak 21 órakor kezdődik a valóságban. Más csatornán hasonló hiba nem jelentkezik. Ha a Stingray Classica weboldalán nézem meg a műsort, az a valóságot fedi. Kérem, szíveskedjenek javítani az erősen zavaró hibát. 

Kedves @Appassionata

Sajnáljuk, hogy nem oldódott meg a probléma!
Ahogy lájtuk a témával kapcsolatban korábban is egyeztettünk, ahogy írtad is.

Kérjük, a hibabejelentéssel kapcsolatos, korábbi hibajegyszámodat küldd el nekünk privát üzenetnben.
Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
10 órája, Appassionata írta:

Nagyon köszönöm, a probléma mára megoldódott, nincs elcsúszás már a classica műsorúságban. :D

Kedves @Appassionata, Zoltán vagyok! Köszönjük visszajelzésed! Örömmel olvastuk, hogy megoldódott a probléma! :) Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalataid lesznek! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...