ak91 Posztolva ekkor: 2022. október 23. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2022. október 23. A bekapcsolás után a TV műsor lassan tölt be. Ugyanígy a műsorújság. Egyes esetekben hosszabb ideig, máskor rövidebb ideig tölt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 alaves Posztolva: 2022. október 24. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. október 24. Időnként célszerű 2 percre áramtalanítani a boxot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Imre26 Posztolva: 2022. október 27. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. október 27. Mit jelent az időnként? Naponta 3x? Méltatlan egy ekkora céghez, hogy ilyen színvonalú szolgáltatást nyújt. Mióta frissült az Android box, napi többször újra kell indítanom, majd nézegetem fél perceking a gondolkodást csatornaváltáskor. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Imre26 Posztolva: 2022. október 30. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. október 30. Ha pár (2-3) órára otthagyom a boxot bekapcsolva, vége, újra kell indítani. Mert csak homokórázik a végtelenségig csatornaváltásnál ilyen esetben. Azaz: Ahhoz, hogy TV-t nézhess a Telekomnál, egy 1-2 perces boxindítási procedúrát kell minden egyes TV nézés előtt végrehajtani, miután a TV-det bekapcsolod. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ak91 Posztolva: január 3. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: január 3. A Telekom részéről erre nincs valamilyen válasz vagy megoldás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 4. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: január 4. Szia! Egyedi hibabejelentést tudunk rögzíteni a megoldás érdekében. Az m.me/TelekomHU linken virtuális asszisztensünk segítségével rögzítheted a bejelentésedet, vagy mi is tudunk neked segíteni ez ügyben, ha privát üzenetben megírod az MT ügyfél-azonosítódat, a kapcsolattartó mobilszámodat és az előfizető nevét. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 elégedetlenUser Posztolva: március 23. Jelentés Megosztás Posztolva: március 23. Kedves Telekom Szakértő! Mint olvashatja NEM egyedi eset. Nagyon elégedettek voltunk, mindaddig ameddig nem frissítettük a boxot az új rendszerre. Azóta sajnos csak bosszúság bosszúság hátán... direkt csak az egyik box lett frissítve, azonban valamelyik éjjel a másik is át állt... Pontosan azért mert a fórumokkon rengeteg User panaszolja ugyan azt a problémát, nem egyedi esetként kellene kezelni. Üdv, Egy mostmár elégedetlen user... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gaboo7 Posztolva: október 27. Jelentés Megosztás Posztolva: október 27. Egyetértek az előttem szólókkal, használhatatlan a mai napig a beltéri egységük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 tomifocus Posztolva: november 11. Jelentés Megosztás Posztolva: november 11. Tisztelt Ügyfélszolgálat! Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság. Üdv, Egy mostmár elégedetlen ügyfél Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 12. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: november 12. Szia! Köszönjük véleményedet és egyben sajnáljuk a kellemetlenséget! Hibajegy rögzítés formájában tudunk segíteni Neked, amit az m.me/TelekomHU linken tudsz jelezni vagy ha privát üzenetben megírod nekünk az MT azonosítódat és az elérhetőségi mobilszámodat. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ak91
A bekapcsolás után a TV műsor lassan tölt be. Ugyanígy a műsorújság. Egyes esetekben hosszabb ideig, máskor rövidebb ideig tölt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.