Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Android SmartBox lassú betöltés


ak91

Kérdés

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Ha pár (2-3) órára otthagyom a boxot bekapcsolva, vége, újra kell indítani. Mert csak homokórázik a végtelenségig csatornaváltásnál ilyen esetben. 

Azaz: Ahhoz, hogy TV-t nézhess a Telekomnál, egy 1-2 perces boxindítási procedúrát kell minden egyes TV nézés előtt végrehajtani, miután a TV-det bekapcsolod. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia!

Egyedi hibabejelentést tudunk rögzíteni a megoldás érdekében. Az m.me/TelekomHU linken virtuális asszisztensünk segítségével rögzítheted a bejelentésedet, vagy mi is tudunk neked segíteni ez ügyben, ha privát üzenetben megírod az MT ügyfél-azonosítódat, a kapcsolattartó mobilszámodat és az előfizető nevét. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekom Szakértő!

 

Mint olvashatja NEM egyedi eset.

Nagyon elégedettek voltunk, mindaddig ameddig nem frissítettük a boxot az új rendszerre. Azóta sajnos csak bosszúság bosszúság hátán... direkt csak az egyik box lett frissítve, azonban valamelyik éjjel a másik is át állt... 

Pontosan azért mert a fórumokkon rengeteg User panaszolja ugyan azt a problémát, nem egyedi esetként kellene kezelni. 

 

Üdv,

Egy mostmár elégedetlen user...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság.

Üdv,

Egy mostmár elégedetlen ügyfél 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! 

Köszönjük véleményedet és egyben sajnáljuk a kellemetlenséget! Hibajegy rögzítés formájában tudunk segíteni Neked, amit az m.me/TelekomHU linken tudsz jelezni vagy ha privát üzenetben megírod nekünk az MT azonosítódat és az elérhetőségi mobilszámodat. Köszönjük! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2023. 11. 11. at 18:45, tomifocus írta:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság.

Üdv,

Egy mostmár elégedetlen ügyfél 

Ugyanez a hiba itt is. Távirányítóra nem reagál, magán az eszközön kell bekapcsolni, hogy aztán kikapcsoljon és távirányítóval be lehessen megint. Már amikor, mert néha áramtalanítás is kell… hogy aztán legalább egy perc legyen mire betölt az adás.

Rém komolytalan ez az Android box, rendesen fájdalmas felhasználói élmény. A másik kedvencem, amikor a bekapcsolt TV egyszer csak belép a menübe. Arról, hogy a HDMI CEC-re az ajánlás, hogy ki kell kapcsolni megint csak vicc.

Még egy-két alkalom és lemondom az egészet. Ha jól láttam a piros szolgáltatónál még van coax - smart card alapú szolgáltatás…

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! A megoldás érdekében kérjük, keress minket a m.me/TelekomHU linken. Ugyanakkor ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat és a kapcsolattartói mobilszámodat, mi is szívesen rögzítjük bejelentésedet. Köszönjük! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mar tul vagyok ezen parszor, ugyanugy belassul ez a hulladek! Eleg volt ebbol!!! Nem irogatni kellene a megadott scriptetek alapjan, hanem megoldast talalni, felvenni igazi szakembereket, akik meg tudjak oldani ezt a komoly problemat. Ha pedig a management ugy dontott  hogy sporolas miatt ez a olcso ipari hulladek eszkozt adjak, akkor nekik kellene tovabbitani ezt es le kellene cserelni par embert akik ezt a dontest hoztak es nem adjak az arcukat ehhez a hulladek szolgaltatashoz!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...