ak91 Posztolva ekkor: 2022. október 23. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. október 23. A bekapcsolás után a TV műsor lassan tölt be. Ugyanígy a műsorújság. Egyes esetekben hosszabb ideig, máskor rövidebb ideig tölt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 alaves Posztolva: 2022. október 24. Megosztás Posztolva: 2022. október 24. Időnként célszerű 2 percre áramtalanítani a boxot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Imre26 Posztolva: 2022. október 27. Megosztás Posztolva: 2022. október 27. Mit jelent az időnként? Naponta 3x? Méltatlan egy ekkora céghez, hogy ilyen színvonalú szolgáltatást nyújt. Mióta frissült az Android box, napi többször újra kell indítanom, majd nézegetem fél perceking a gondolkodást csatornaváltáskor. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Imre26 Posztolva: 2022. október 30. Megosztás Posztolva: 2022. október 30. Ha pár (2-3) órára otthagyom a boxot bekapcsolva, vége, újra kell indítani. Mert csak homokórázik a végtelenségig csatornaváltásnál ilyen esetben. Azaz: Ahhoz, hogy TV-t nézhess a Telekomnál, egy 1-2 perces boxindítási procedúrát kell minden egyes TV nézés előtt végrehajtani, miután a TV-det bekapcsolod. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ak91 Posztolva: 2023. január 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. január 3. A Telekom részéről erre nincs valamilyen válasz vagy megoldás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. január 4. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. január 4. Szia! Egyedi hibabejelentést tudunk rögzíteni a megoldás érdekében. Az m.me/TelekomHU linken virtuális asszisztensünk segítségével rögzítheted a bejelentésedet, vagy mi is tudunk neked segíteni ez ügyben, ha privát üzenetben megírod az MT ügyfél-azonosítódat, a kapcsolattartó mobilszámodat és az előfizető nevét. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 elégedetlenUser Posztolva: 2023. március 23. Megosztás Posztolva: 2023. március 23. Kedves Telekom Szakértő! Mint olvashatja NEM egyedi eset. Nagyon elégedettek voltunk, mindaddig ameddig nem frissítettük a boxot az új rendszerre. Azóta sajnos csak bosszúság bosszúság hátán... direkt csak az egyik box lett frissítve, azonban valamelyik éjjel a másik is át állt... Pontosan azért mert a fórumokkon rengeteg User panaszolja ugyan azt a problémát, nem egyedi esetként kellene kezelni. Üdv, Egy mostmár elégedetlen user... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gaboo7 Posztolva: 2023. október 27. Megosztás Posztolva: 2023. október 27. Egyetértek az előttem szólókkal, használhatatlan a mai napig a beltéri egységük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 tomifocus Posztolva: 2023. november 11. Megosztás Posztolva: 2023. november 11. Tisztelt Ügyfélszolgálat! Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság. Üdv, Egy mostmár elégedetlen ügyfél Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 12. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 12. Szia! Köszönjük véleményedet és egyben sajnáljuk a kellemetlenséget! Hibajegy rögzítés formájában tudunk segíteni Neked, amit az m.me/TelekomHU linken tudsz jelezni vagy ha privát üzenetben megírod nekünk az MT azonosítódat és az elérhetőségi mobilszámodat. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 komaromi Posztolva: 2023. december 1. Megosztás Posztolva: 2023. december 1. Ekkor: 2023. 11. 11. at 18:45, tomifocus írta: Tisztelt Ügyfélszolgálat! Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. A frissítést óta legalább naponta újra kell indítani a boxot ugyanis nem a lassú működés a legnagyobb gond, hanem az, hogy a távirányító bekapcsolás gombja után látszik a boxon, hogy a statusz led bekapcsolt állapotra vált(kék) majd néhány másodperc után újra visszavált pirosra Mindezt teljesen magátol. Többszöri próbálkozás után sem kapcsol be. Ilyenkor előfordul, hogy a bekapcsolás gombot hosszan nyomvatartva hard reset szerűen újra bootol a box és néhány percnyi várakozás után elindul, de sajnos olyan is előfordul, hogy ez sem oldja meg. Ilyenkor csak az áramtalanítás segít. Felháborítónak tartom, hogy 2023-ban csak úgy lehet TV-t nézni vagy az android box szolgáltatásait használni, hogy előtte le kell áramtalanítani minden alkalommal. Mi előfizetők örülnénk, ha egy hibajavító frissítést kiadnának az android tv smartboxra. Amennyiben pedig ez sem oldja meg a tapasztalt hibákat, akkor cserélje le a telekom egy olyan android tv boxra, amivel élmény a TV szolgáltatások használata és nem folyamatos bosszúság. Üdv, Egy mostmár elégedetlen ügyfél Ugyanez a hiba itt is. Távirányítóra nem reagál, magán az eszközön kell bekapcsolni, hogy aztán kikapcsoljon és távirányítóval be lehessen megint. Már amikor, mert néha áramtalanítás is kell… hogy aztán legalább egy perc legyen mire betölt az adás. Rém komolytalan ez az Android box, rendesen fájdalmas felhasználói élmény. A másik kedvencem, amikor a bekapcsolt TV egyszer csak belép a menübe. Arról, hogy a HDMI CEC-re az ajánlás, hogy ki kell kapcsolni megint csak vicc. Még egy-két alkalom és lemondom az egészet. Ha jól láttam a piros szolgáltatónál még van coax - smart card alapú szolgáltatás… Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenke Posztolva: február 2. Megosztás Posztolva: február 2. Azt mondtak nekem a cache-t kell torolgetni a Telekomos appokban. Ja, szerintem az ocska hw is problema, de ezek szerint a fejlesztoi csapat is inkompetens! Botranyos az egesz, 2-3 nap alatt teleszemeteli a cache-t es kezdi elolrol!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 2. Telekom Megosztás Posztolva: február 2. Szia! Sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! A megoldás érdekében kérjük, keress minket a m.me/TelekomHU linken. Ugyanakkor ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat és a kapcsolattartói mobilszámodat, mi is szívesen rögzítjük bejelentésedet. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ferenke Posztolva: február 17. Megosztás Posztolva: február 17. Mar tul vagyok ezen parszor, ugyanugy belassul ez a hulladek! Eleg volt ebbol!!! Nem irogatni kellene a megadott scriptetek alapjan, hanem megoldast talalni, felvenni igazi szakembereket, akik meg tudjak oldani ezt a komoly problemat. Ha pedig a management ugy dontott hogy sporolas miatt ez a olcso ipari hulladek eszkozt adjak, akkor nekik kellene tovabbitani ezt es le kellene cserelni par embert akik ezt a dontest hoztak es nem adjak az arcukat ehhez a hulladek szolgaltatashoz!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 17. Telekom Megosztás Posztolva: február 17. Szia! Ahhoz, hogy a segítségedre lehessünk, kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU linken. Köszönjük együttműködésedet! ^Gabi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 csubakka Posztolva: február 26. Megosztás Posztolva: február 26. Nálunk is gyakran belassul, meg random újraindulgat. Azt vettem észre, hogy minden firmware frissítés után (ami nem túl gyakori) egyre rosszabb lesz. Nagyon jó, hogy mindenféle app meg okos funkció van rajta, csak tévé nézésre nem alkalmas. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 3. Telekom Megosztás Posztolva: március 3. Szia! Kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU linken vagy privát üzenetben, az MT azonosító és a kapcsolattartó mobilszám megadásával, hogy a segítségedre lehessünk! ^Gabi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 komaromi Posztolva: március 15. Megosztás Posztolva: március 15. Ekkor: 2024. 02. 17. at 8:33, Ferenke írta: Mar tul vagyok ezen parszor, ugyanugy belassul ez a hulladek! Eleg volt ebbol!!! Nem irogatni kellene a megadott scriptetek alapjan, hanem megoldast talalni, felvenni igazi szakembereket, akik meg tudjak oldani ezt a komoly problemat. Ha pedig a management ugy dontott hogy sporolas miatt ez a olcso ipari hulladek eszkozt adjak, akkor nekik kellene tovabbitani ezt es le kellene cserelni par embert akik ezt a dontest hoztak es nem adjak az arcukat ehhez a hulladek szolgaltatashoz!!! Abszolút hülyének vagyunk nézve. Ilyen gyenge minőségű Android box-ot még AliExpress-en sem lehet vásárolni. 5 próbálkozásra sikerült bejutnom a menübe, mert folyton visszadobott az adásra... ami természetesen minden alkalommal 30-40 másodpercig teker, mire képet talál. Egy igazi hulladék az eszköz, komolyan fontolgatom, hogy keresek másik szolgáltatót, akinek van rendes kábeles TV-je, mert az app-okat ezen a csodán úgysem próbálnám meg használni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 15. Telekom Megosztás Posztolva: március 15. Kedves komaromi! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Telekom TV esetén fontos, hogy ne induljon kezdeményezés gyári beállítások visszaállítására, mert ezt követően nem lehet visszajelentkezni a karbantartás végéig. (Ez utóbbi kapcsán, a Tájékoztató informatikai rendszereink karbantartásáról – Telekom lakossági szolgáltatások oldalon olvashatod a részletes tájékoztatónkat). Ugyanez érvényes az esetleges áramtalanításokra is. Ha a karbantartásunk lezárását követően (03.16. reggel 8 óra után) is hasonlót tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben írd meg az érintett MT azonosítót, és mobil elérhetőségedet. Köszönjük az együttműködésed. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ak91
A bekapcsolás után a TV műsor lassan tölt be. Ugyanígy a műsorújság. Egyes esetekben hosszabb ideig, máskor rövidebb ideig tölt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
18 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.