Ugrás a tartalomhoz
  • 0

t-mobile.hu


zrx8

Kérdés

23 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Nem tudom nálad miért volt (vagy van is) ilyen jelenség, alapvetően én minden nap meglátogatom szinte a fiókomat és nem tapasztaltam semmi problémásat az elmúlt napokban.

Bejelentkezve tapasztaltad a hibát az adataid, szolgáltatásaid böngészése közben, vagy vásárlásnál, vagy hol?

Lehet nálad is probléma az internet sebességével, még ha vezetékes is. Másik oldalt ennek ellenére betölthet, illetve betölthet gyorsabban is, főleg, ha cache-ből dolgozik és rántja elő.

Egyébként azt néztem, hogy a vásárlási rész az egy ideig más kinézettel volt, de most megint a régi, eddig megszokott kinézettel fut, lehet itt variáltak valamit, ami miatt hibát kaphattál.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hali! @zrx8 nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

 

+1

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Optikán ellenőriztem, noti (2 különbözőn is), iPad, Samu droid telefon, mindegyiken megy, problémamentesen, rendelni is tudnék szerintem, ha akarnék.

De még free wifin is futott nekem tegnap a Star****sban is, pedig az nem feltétlenül a sebességével hódít.

 

Jellemzően akkor szűrnek tartományokat és ip címeket, amikor onnan támadás érkezik a hálózat/szerverek felé, de nem vagyok otthonos ebben a témában.

 

De azt nem tudom elhinni, hogy pont neked, pont amikor te akarsz fellépni az oldalra, vagy a webshopba, akkor pont nem megy, ez vagy nagyon nagy véletlen és lottózhatnál is, vagy ott helyben nálad van valami.

Más oldalakat ha pikk-pakk megnyitsz, az jó, de ne felejtsük el, hogy ha cache-ből dolgozik a böngésződ, akkor már megint más a helyzet...

Ott nálad, a gépeden egy takarítás nem árthat, amit is javasolt, vagy pedig a hálózatodat (telefonon a térerőt és társait) is érdemes ellenőrizni.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szia azt gondolom, hogy ha hirtelen történt, és a reggeli állapothoz képest a hívószám (tárolás formátuma) nem változott, ugyanazon a hálózaton vagy, telefonálni tudsz, üzeneteket megkapod, akkor az nem SIM hiba. Ha nem váltottál hálózatot, simán az is lehet, hogy hiba volt valahol az éterben, vagy akár a partner hálózatban, amit a szolgáltatóknak kell kijavítaniuk. :-) Egyébként peabody-nak igaza van, a számokat úgy kell tárolnod, hogy +36-ot írsz elé (ha a célszemély itthoni).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Köszi mindenkinek, végül a hazai hálózatot kellett hívnom és ők 24 óra alatt javították a hibát (hogy hol és mi okozta, ne kérdezzétek). Köszönöm a szám tárolásra vonatkozó infókat, de mivel rengeteget utazom, így alapból nemzetközi formátumokban vannak. Amúgy tényleg nagyon jól esett, hogy akadtak olyanok, akik velem együtt ötleteltek mi lehet a gáz :) Köszi srácok!!!! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Napi több száz oldalt nyitok meg, minden bejön első klikkre, kivéve a webshop.t-mobile.hu alól bármi, de biztos nálam van a hiba.. :D Na mindegy, nem fontos nekem a t-nél vásárolni.

Szerk: nem voltam bejelentkezve, csak a rég megszokott készülékválasztó oldalra szerettem volna eljutni, ami már nincs, csak a reklámbannerről lehet választani kb. 6 típus közül. Mindenhol ez a trend, egyszerűsítés, retard-friendliness.. Ne válogass annyit !

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hali! nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

az benne az érdekes, hogy ha nálad bejön, nálam meg nem, akkor szerinted csak nálam lehet a hiba.. nem bonyolítod túl :)

@zrx8

Mi benne az érdekes? Ha nekem mindenféle trükközés nélkül bejön akkor még is mit kellene rá írnom?

Láttam a másik fórumon is,hogy felhoztad a témát,azt is tedd hozzá,hogy van akinek semmi gondja vele,mint ahogy nekem sem,mobilnettel és kábelnettel is nézve elérem mindig. :mantongue:

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A dolog technikai része ugye nem igényel sok fejtörést, a webszerver vagy a load balancer miért ne dobhatna vissza bizonyos ip tartományokból érkező kérést ?

 

Ami meg az érdekeket illeti, mit tudom én, hogyan akarnak egymásnak keresztbe tenni akármilyen t-mobilos meg t-home-os kisfőnökök ?

Hali! @zrx8 nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

$ tracert webshop.t-mobile.hu

Útvonal követése a következőhöz: webshop.t-mobile.hu [212.51.79.6]
legfeljebb 30 ugrással:

  1     2 ms     1 ms     1 ms  192.168.1.254 [192.168.1.254]
  2    17 ms    18 ms    14 ms  lo1.meroasr0-zalaegerszeg.net.telekom.hu [145.236.238.19]
  3    21 ms    19 ms    14 ms  tge0-3-1-3.core0-ip3-uj.net.telekom.hu [84.1.89.10]
  4    16 ms    14 ms    14 ms  tge0-0-0-1.er0-szavae.net.telekom.hu [84.1.80.107]
  5    15 ms    15 ms    15 ms  c-tge0-2-0-7.er0-szavae.net.telekom.hu [145.236.89.130]
  6    15 ms    16 ms    14 ms  212.51.104.33
  7     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
  8     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
  9     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...