Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelt készülék visszaküldése


DonGlan

Kérdés

Szép jó napot ! Érdeklődnék hogy Január 27-én kiszállított Galaxy s5 minim leadtam Miskolc 2. Tpont üzletbe (pláza) január 28-án és elvileg másnap reggelre Pestre megkellett volna érkeznie ! az üzletbe azt mondták nekem hogy 2-3 nap a törlés jóváhagyása és utána tudok újra készüléket rendelni ! Galaxy K zoom a kiszemeltem és egyetlen egy készülék volt a Tpont üzletbe elis rakták nekem...megszeretném tudakolni hogy mégis menyni időre számítsak a törlés jóváhagyásához és hogy valahogy fellehet e gyorsítani ezt a fajta eljárást mivel készülék nélkül maradtam és ez így nem a legjobb és élek attól is hogy a készüléket más elviheti !

Válaszukat előre is köszönöm 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Beérkezési sorrendben dolgozzák fel a visszáruk törlését és értesítést nem kapsz róla,hogy megtörtént a visszatörlés (legalább is én soha nem kaptam róla,My T-Mobile fiókomba belépve tudtam követni,hogy törölve van -e már) !

Megrendelési azonosítóval tudsz érdeklődni a WebShop (Házhozszállítási csoport) +36 30 930 3030 számon ,hálózaton belül a hívás díjmentes,ha most nincs telod valakitől kölcsönkérsz és felhívod a WebShopot.

Vagy esetleg küldesz egy emailt az mtkapcsolat@telekom.hu címre rendelés azonosítóval együtt.

 

És,hogy idézzek a régi fórumról egy Telekom dolgozót:

 

Remélem segítségedre lehettem.

 

:manhappy:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...