Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Discord nem működik, nem tölt be az oldal, se a discord webes verzió.


lakeHUN

Kérdés

Hello, nemrég beléptem a discordra és azt vettem észre hogy jó sokáig tölt, és csak egy szürke képernyő fogad, vagy azt írja folyamatosan hogy checking for updates, több bejelentés érkezett magyarországról hogy nem múködik a discord, 3 telekomos barátomat megkérdeztem, nekik sem működik a discord semmilyen módon sem, ugyanúgy mint nekem, 2 nem telekomos barátomat is megkérdeztem de nekik tökéletesen működik. Remélem minnél hamarabb eltűnik ez a hiba. https://downforeveryoneorjustme.com/discord#commento-login-box-container  írtam erre az oldalra is hátha észreveszik, de Németországból is jöttek ilyen bejelentések, és ott ugyanúgy van telekom, szerintem eléggé egyértelmű hogy a telekom és a discord között vannak problémák.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia lakeHUN! Egyes oldalak elérésében, nemzetközi hálózati hiba miatt fennakadások tapasztalhatóak. Amennyiben egy weboldal .hu-ra végződik, érintett lehet a hibában, amennyiben nemzetközi szerveren működik. Illetékes kollégák már dolgoznak a megoldáson. Köszönjük a türelmed és a megértésed. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2023. 06. 23. at 11:10, Telekom szakértő írta:

Szia lakeHUN! Egyes oldalak elérésében, nemzetközi hálózati hiba miatt fennakadások tapasztalhatóak. Amennyiben egy weboldal .hu-ra végződik, érintett lehet a hibában, amennyiben nemzetközi szerveren működik. Illetékes kollégák már dolgoznak a megoldáson. Köszönjük a türelmed és a megértésed. ^Andrea

Légyszi nézzetek rá megint, mert hetek óta kuka a forgalom cloudflare irányba a hálózatotokról, ami nem lenne gond, ha nem a fél internet arról menne.

 

Egyszerűen nevetséges hogy minden este 8 után hatalmas packetloss, hatalmas ping (200ms+) mert nem sikerül a routingot megoldani.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok!

Köszönjük jelzéseteket!

Kérjük, hogy privát üzenetben írjátok meg a pontos problémát és adjátok meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log!  

A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a jelenség tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol emelkedik meg a válaszidő és a csomagvesztés.  

Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...