2 hónapja egyösszegben várásoltam egy 77 colos TV-t. A TV megérkezett, inádjuik,. de a vásárlást igazoló dokumentumokat, számlát, jóttállást, a mai paig nem küldték meg számomra. Többszöri chat, ügyfélszolgálattal való beszélgetések, telefonos megkeresések, hibajegy felvétel és email küldés sem vezettek eredményre.
Mi ebben az esetben a teendő? Forduljak bírósághoz vagy békéltető szervezethez? (A megrendelés részleteiről és teljesüléséről van képernyő mentésem.)
A vásárlást igazoló számlát és jótállást köteles a cég a vásárló részére megküldeni - ez nem vita tárgya.
Kérdés
pszabi75
Üdv!
2 hónapja egyösszegben várásoltam egy 77 colos TV-t. A TV megérkezett, inádjuik,. de a vásárlást igazoló dokumentumokat, számlát, jóttállást, a mai paig nem küldték meg számomra. Többszöri chat, ügyfélszolgálattal való beszélgetések, telefonos megkeresések, hibajegy felvétel és email küldés sem vezettek eredményre.
Mi ebben az esetben a teendő? Forduljak bírósághoz vagy békéltető szervezethez? (A megrendelés részleteiről és teljesüléséről van képernyő mentésem.)
A vásárlást igazoló számlát és jótállást köteles a cég a vásárló részére megküldeni - ez nem vita tárgya.
Ti mit gondoltok, hogyan tovább?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.