Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV vásárlást követően, a vásárlást igazoló dukomentumokat (számla, jótálás) nem küldik el


pszabi75

Kérdés

Üdv!

2 hónapja egyösszegben várásoltam egy 77 colos TV-t. A TV megérkezett, inádjuik,. de a vásárlást igazoló dokumentumokat, számlát, jóttállást, a mai paig nem küldték meg számomra. Többszöri chat, ügyfélszolgálattal való beszélgetések, telefonos megkeresések, hibajegy felvétel és email küldés sem vezettek eredményre. 

Mi ebben az esetben a teendő? Forduljak bírósághoz vagy békéltető szervezethez? (A megrendelés részleteiről és teljesüléséről van képernyő mentésem.)
A vásárlást igazoló számlát és jótállást köteles a cég a vásárló részére megküldeni - ez nem vita tárgya.

Ti mit gondoltok, hogyan tovább?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, írd meg privát üzenetben annak az előfizetésnek a telefonszámát, vagy vezetékes szolgáltatásnak az MT azonosítóját, ami mellé vásároltad. Ha nincs ilyen szolgáltatásod, azt az e-mail címet írd meg, amit a vásárláskor megadtál. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...