Zsolt1 Posztolva ekkor: október 25. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: október 25. Érdeklődöm megoldódott már a probléma, van Netflix? üdv: Zsolt Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 26. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: október 26. Szia Zsolt! Egyelőre nem érhető el a smartboxra a Netflix alkalmazás, amint elérhetővé válik értesíteni fogjuk ügyfeleinket a szokásos módokon. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Zsolt1 Posztolva: október 26. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: október 26. Köszönöm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 27. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: október 27. Kedves @Zsolt1! Nagyon szívesen! További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben. ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Zsolt1
Érdeklődöm megoldódott már a probléma, van Netflix?
üdv: Zsolt
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.