Ugrás a tartalomhoz
  • 0

OTP Bank online fizetés hiba


Római István

Kérdés

Üdv!

Kb. 2-3 hete az otthoni vezetékes internetről nem tudok olyan internetes fizetést indítani, amihez szükség van OTP bankos jóváhagyási kódra, mert az acssv.otpbank.hu oldal időtúllépés miatt elérhetetlen. Próbáltam másik böngészőben, másik gépről, ugyanez a hiba, úgyhogy biztos, hogy a hálózattal van valami gond.
Ezen kívül nagyjából azóta nem érek el néhány oldalt, ami Sucuri Firewall-t használ (pl. gamerpower.com), mert az IP cím, amit a Telekom kiosztott nekem, blokkolva van. Nem biztos, hogy a két hibának köze van egymáshoz, de simán el tudom képzelni, hogy igen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Itt van a traceroute az otthoni hálózatról:

tracert acssv.otpbank.hu
  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  Telekom-USB.ip6.server [192.168.0.1]
  2     7 ms     6 ms     5 ms  10.239.192.1
  3     6 ms     5 ms     7 ms  145.236.172.200
  4    12 ms    12 ms    13 ms  145.236.133.98
  5    12 ms    13 ms    13 ms  81.183.3.51
  6    21 ms    21 ms    20 ms  80.157.206.178
  7    18 ms    17 ms    17 ms  87.128.239.253
  8     *       20 ms     *     win-bb2-link.ip.twelve99.net [62.115.114.182]
  9     *        *        *     Request timed out.
 10    29 ms    30 ms    32 ms  ffm-b14-link.ip.twelve99.net [62.115.132.211]
 11    57 ms    54 ms    55 ms  80.239.216.83
 12  80.239.216.83  reports: Destination net unreachable.

Trace complete.

 

Ez pedig a munkahelyi hálózatról:

tracepath acssv.otpbank.hu
 1?: [LOCALHOST]                      pmtu 1500
 1:  _gateway                                              0.266ms
 1:  _gateway                                              0.243ms
 2:  192.168.0.1                                           2.068ms
 3:  10.237.64.1                                          10.673ms
 4:  145.236.134.4                                        10.475ms
 5:  145.236.133.98                                       20.301ms
 6:  81.183.3.153                                         19.546ms
 7:  80.157.206.192                                       26.487ms
 8:  vie-sb6-i.VIE.AT.NET.DTAG.DE                         25.720ms
 9:  87.128.239.253                                       22.692ms
10:  win-bb2-link.ip.twelve99.net                         25.006ms
11:  win-bb2-link.ip.twelve99.net                         19.131ms asymm 10
12:  ffm-b14-link.ip.twelve99.net                         36.645ms
13:  80.239.216.83                                        74.780ms asymm 12
14:  no reply
15:  no reply
16:  no reply
17:  no reply
18:  no reply
19:  no reply
20:  no reply
21:  no reply
22:  no reply
23:  no reply
24:  no reply
25:  no reply
26:  no reply
27:  no reply
28:  no reply
29:  no reply
30:  no reply
     Too many hops: pmtu 1500
     Resume: pmtu 1500

 

Érdekes, hogy mindkettő eljut a 80.239.216.83 címig, viszont míg itthon az acssv.otpbank.hu-t a böngésző címsorába írva timeout-ol, a másik hálózaton rögtön egy OTP-s hibaoldal jön be.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én azt látom a trace-ből, hogy a munkahelyed is T hálózaton van (5:  145.236.133.98  IP cím, megegyezik az otthoni mérésedben lévő 4. lépéssel)

Olyan nem lehet, hogy otthon és a szomszédnál a vírusvédelem, parental control, stb blokkolja az oldalt vagy az elérést? Az ilyen szoftverekben is nagy eséllyel megtalálható a fizetésvédelem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
11 órája, uzman írta:

Olyan nem lehet, hogy otthon és a szomszédnál a vírusvédelem, parental control, stb blokkolja az oldalt vagy az elérést?

Nem. Az itthoni hálózatról próbáltam Windows 10 alatt Firefox-szal és Chrome-mal kikapcsolt Windows tűzfallal, Steam Deck-en Firefox-szal, a szomszéd lakásban szintén a Steam Deck-el, a routeren nem állítottam semmit már vagy egy éve, a szomszéd lakás routerén még mindig gyári beállítások vannak, úgyhogy ez is kizárható. Meg a tűzfalak/egyéb szoftverek tipikusan valami értelmes hibaüzenetet visszaadva blokkolják az oldalakat, nem pedig hagyják timeout-olni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Megnéztem megint a szomszéd hálózatról, kiderült, hogy a Firefox alapból http-vel és nem https-el akarja elérni az oldalt, azért nem működött. https-el jó sok homokórázás után, de bejön az OTP-s hibaoldal, itthon viszont továbbra sem. A routeren próbaképp visszaállítottam a gyári beállításokat, az se segített.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 01. 08. at 21:33, Római István írta:

Megnéztem megint a szomszéd hálózatról, kiderült, hogy a Firefox alapból http-vel és nem https-el akarja elérni az oldalt, azért nem működött. https-el jó sok homokórázás után, de bejön az OTP-s hibaoldal, itthon viszont továbbra sem. A routeren próbaképp visszaállítottam a gyári beállításokat, az se segített.

Erre viszont abszolut semmi ráhatása nincs a hgw-nek.

Esetleg az OTP felé lett jelezve ez az eset? Szerintem érdemes volna náluk is indítani egy kérdést.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
23 órája, uzman írta:

Erre viszont abszolut semmi ráhatása nincs a hgw-nek.

Esetleg az OTP felé lett jelezve ez az eset? Szerintem érdemes volna náluk is indítani egy kérdést.

Semmi értelme nem volna, mert a hiba nem az OTP-vel van, hanem az itthoni telekomos internet eléréssel. Mint fentebb is írtam, kipróbáltam minden létező szkenáriót és mindig csak akkor volt gond, amikor az itthoni IP-ről próbáltam meg elérni az oldalt. Egyébként a bookline.hu is ugyanezt csinálja és a nyakamat rá, hogy ezen a kettőn kívül még vannak olyan oldalak/szerverek, amiket nem lehet elérni, csak még nem futottam beléjük.

Úgyhogy a kérdésem már csak az, hogy hogyan kérhetek másik IP-t anélkül, hogy legalább 24 óráig ki kelljen kapcsolnom a routert? Ha az OTP-s hibát nem is fogja megoldani, ezt egészen biztosan:
image.thumb.png.60e2f5a46c08d9dc3808236fcde3f17b.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2024. 01. 04. at 13:26, Római István írta:

Üdv!

Kb. 2-3 hete az otthoni vezetékes internetről nem tudok olyan internetes fizetést indítani, amihez szükség van OTP bankos jóváhagyási kódra, mert az acssv.otpbank.hu oldal időtúllépés miatt elérhetetlen. Próbáltam másik böngészőben, másik gépről, ugyanez a hiba, úgyhogy biztos, hogy a hálózattal van valami gond.
Ezen kívül nagyjából azóta nem érek el néhány oldalt, ami Sucuri Firewall-t használ (pl. gamerpower.com), mert az IP cím, amit a Telekom kiosztott nekem, blokkolva van. Nem biztos, hogy a két hibának köze van egymáshoz, de simán el tudom képzelni, hogy igen.

Kedves István! Köszönjük szépen a türelmedet. Az általad tapasztalt jelenséget, több minden is befolyásolhatja. Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a szerződéshez tartozó MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat is, hogy segítségedre lehessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves István!

Köszönjük eddigi türelmedet. Az általad tapasztalt jelenséget, több minden is befolyásolhatja. Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben és írd meg ott nekünk a szerződéshez tartozó MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat is, hogy segítségedre lehessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó napot kívánok mindenkinek!

Vakler Anna vagyok, igaz jelenleg *****fonos, de szeretném megköszönni Római Istvánnak a felvetést, mert problémája megosztása segített hozzá a sajátom megoldásához.

Otthoni vezetékes *****fonos internetemre bejelentkezve a mai napon (2024.06.23.) én is a fentieket tapasztaltam: nem tudtam fizetni sem a laptopom, sem a telefonomon. 

Mivel otthon a telefonnal is a vezetékes internetre csatlakozom WI-Fi-vel, ezért a fenti beszélgetés hatására, azt átgondolva, lecsatlakoztam róla és megosztottam a laptoppal az ugyancsak *****fonos mobilinternetemet. A fizetés azonnal sikerült.

Talán jogos a következtetés, hogy a vezetékes internet központi beállításaival van a problémánk mindkét cég esetében.

Jómagam a Felhasználói szerződésben semmilyen információt nem találtam erre vonatkozóan. Így az okot nem tudom, a feltételezéseim - mivel nem vagyok szakmabeli - pedig nagyon laikusak.

Amennyiben ez pl. állami, biztonsági előírás,  vagy bármi is áll a jelenség mögött, javaslom, hogy a felhasználókkal a cégek osszák meg ezt az információt, ne kelljen találgatni, kísérletezni önmagunk rendszereivel, értékes időt pazarolva erre.

Köszönettel üdvözlöm Önöket!

Vakler Anna

mezei felhasználó

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...