Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom android


traunus

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia "traunus"! 

Kérdéseddel kapcsolatban, arról tudunk tájékoztatni, hogy sajnos nem tudjuk garantálni a Telekom TV STB megfelelő működését saját eszközökön keresztül. A közvetlen kábeles csatlakozás javasolt. Erről tájékoztatjuk is az ÁSZF-ben előfizetőinket:

" Lakossági ÁSZF 4.2: Az előzetes tájékoztatás körében a Szolgáltatás minőségének hálózati megfelelőségére vonatkozó, az ÁSZF-ben szereplő célértékek teljesítése tekintetében a Szolgáltatót felelősség nem terheli, melyből következően az érintett célértékekkel összefüggésben a hibás teljesítés jogkövetkezményei sem alkalmazhatók.Az Előfizető felel a nem a Szolgáltató tulajdonában álló hálózat és elektronikus hírközlési végberendezés meghibásodásából, a nem szabványos, vagy minősített berendezés csatlakoztatásából, a berendezések ellenőrzésének megakadályozásából, a hibaelhárítás nem megfelelő biztosításából, a berendezés hívhatóságának akadályozásából eredő, a Szolgáltatónak okozott kárért. Az Előfizető felelőssége a Szolgáltatói berendezés vagy Előfizetői végberendezés használójának magatartására is kiterjed.”

 Figyelmedbe ajánljuk több eszköz csatlakoztatásához, az Okoswifi Rendszerünket, melyről ide kattintva tudsz tájékozódni weblapunkon. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...