Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Random elmegy az internet


tok jo

Kérdés

Sziasztok!

Új lakásba költöztem, ahol korábban valami nagyon régi csomag volt nagyon alacsony sebességgel, max 25mbps, viszont ezzel nem volt ilyen probléma. Csomagot váltottam 1000/25-re, azóta az internet random elmegy 10-15 sec-re (HGW lámpái ugyanúgy világítanak, mintha működne), ha játszok kifagy az egész játék addig, beszédet sem hallom, böngészőben oldalak nem töltenek be. Ha csak beszélgetek akkor is megtörténik ez, nem a játék okozza. 

Azóta volt már a házban 4x szerelő, teljes koax kábelcsere, 3. modemem van jelenleg, elsőre Sagemcom Fast 3896-ok voltak, most Kaon CG3000. A probléma ugyanúgy fennáll. Fórumon olvasgattam hasonló problémákról, kipróbáltam már a port forwardingot, uPNP-t kikapcsoltam, saját routert is hozzákötöttem tesztként, de így is megtörténik ez. Mit tudnék még ez ellen tenni? Az a baj, hiába hívom ki a szerelőt 5. alkalommal is, kb egyik se tud semmit csinálni, a legelső az egészet nem is értette. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
21 órája, tok jo írta:

Sziasztok!

Új lakásba költöztem, ahol korábban valami nagyon régi csomag volt nagyon alacsony sebességgel, max 25mbps, viszont ezzel nem volt ilyen probléma. Csomagot váltottam 1000/25-re, azóta az internet random elmegy 10-15 sec-re (HGW lámpái ugyanúgy világítanak, mintha működne), ha játszok kifagy az egész játék addig, beszédet sem hallom, böngészőben oldalak nem töltenek be. Ha csak beszélgetek akkor is megtörténik ez, nem a játék okozza. 

Azóta volt már a házban 4x szerelő, teljes koax kábelcsere, 3. modemem van jelenleg, elsőre Sagemcom Fast 3896-ok voltak, most Kaon CG3000. A probléma ugyanúgy fennáll. Fórumon olvasgattam hasonló problémákról, kipróbáltam már a port forwardingot, uPNP-t kikapcsoltam, saját routert is hozzákötöttem tesztként, de így is megtörténik ez. Mit tudnék még ez ellen tenni? Az a baj, hiába hívom ki a szerelőt 5. alkalommal is, kb egyik se tud semmit csinálni, a legelső az egészet nem is értette. 

 

Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatásunk használta közben. Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk az MT azonosítódat, egy kapcsolattartó nevet és az elérhetőségi mobilszámodat. Ezekkel az adatokkal rögzítünk egy kivizsgálást a jelzéseddel kapcsolatban. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Oszinten nem hiszem mar hogy barmi log nezes lenne, mar 3. uj hgwm van, valoszinuleg kijon es vagy kicserelik egy 4.re vagy elmondja hogy nem tud mit csinalni. 
Viszont azt hiszem elozo hgwbol mentettem valami logot, de csak egy kis reszet.

Mindegy vegulis, privatban elkuldtem telekomszakertonek amit kert lesz ami lesz

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...