laura1 Posztolva ekkor: március 22. Megosztás Posztolva ekkor: március 22. Elképzelhető, hogy a szerelő olyan problémával keres fel engem, hogy a hálózatunkon gyenge a jel, ezért megszeretné nézni a lakásban kivezetett optikai kábelt? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: március 22. Megosztás Posztolva: március 22. (szerkesztve) Üdv! Ha nem jelentettél be előzetesen hibát - amelynél azt állapítják meg, hogy helyszíni kivonulás szükséges [és ezesetben előtte telefonon időpontot egyeztetnek veled] akkor "csak úgy" nem jönnek ki a szerelők egy címre. Ha olyan jellegű hálózati problémáról lenne szó, amelynél be kell jutni az előfizető lakásába, arról minden esetben előre tájékoztatnak, hivatalos csatornákon keresztül. Szerkesztve ekkor: március 22. Szerkesztő: szaboadam Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 26. Telekom Megosztás Posztolva: március 26. Szia Laura1! Mi is megerősítjük a szaboadam által leírtakat. Mi csak abban az esetben megyünk ki a helyszínre javításokat végezni, ha te előzetesen hibát jelentettél be, és az központilag nem orvosolható. Ilyen esetben kollégánk a bejelentésben megadott telefonszámon felkeresnek időpontegyeztetés céljából, és a megbeszélt időben érkezek ki a helyszínre elvégezni a javítást. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
laura1
Elképzelhető, hogy a szerelő olyan problémával keres fel engem, hogy a hálózatunkon gyenge a jel, ezért megszeretné nézni a lakásban kivezetett optikai kábelt?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.