Judit123 Posztolva ekkor: március 26. Megosztás Posztolva ekkor: március 26. Akadozik a tv műsor,tudnának nekem a helyreállításban segíteni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 27. Telekom Megosztás Posztolva: március 27. Szia Judit! Hibabejelentés kapcsán azonnali segítséget kaphatsz ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve a m.me/TelekomHU linken. Természetesen itt a Fórumon is szívesen segítünk, de ezen a felületen több óra is lehet mire üzenetedre reagálni tudunk. Ha itt élnél a hibabejelentés lehetőségével, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítódat, valamint elérhetőségi mobilszámodat. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: március 27. Megosztás Posztolva: március 27. Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Judit123
Akadozik a tv műsor,tudnának nekem a helyreállításban segíteni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.