Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Beragadt rendelés lezárásának meggyorsítása.


zoli62

Kérdés

Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára.  Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2024. 04. 25. at 16:46, Telekom szakértő írta:

Kedves Zoli62!

Sajnáljuk a kellemetlenséget! Illetékes csoportunk azon dolgozik, hogy minden felmerülő problémát mielőbb megoldjon. Ezen a folyamaton gyorsítani nem lehet.
Kis türelmed kérjük még ez ügyben!

Együttműködésed köszönjük. ^Zsani

Ez elég szomorú, mert ez eltarthat akár hónapokig is. Addig se szolgáltatás nem tudok rendelni, se számlát fizetni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...