Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára. Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
Kérdés
zoli62
Múlt pénteken szerelték be nálam a gigabites internetet ês VoIP telefont. Minden működik tökéletesen, egyet kivêve: a rendelês még nem zárult le rendesen, az internetszolgáltatás és a VoIP telefont nem látják az ügyintézők, és én sem a Telekom fiókban. Hérőn reggel leadtam belső hibára. Ez azért kellemetlen, mert amíg nem javítjják, addig tv szolgáltatást sem lehet rendelni. Ez akár harminc nap is lehet. Még lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.