Ma reggel vettem észre a futárszolgálat oldalán, hogy sikertelen volt a kézbesítés. Ennek oka, hogy a Telekom egy olyan (régi Dominós) telefonszámot adott át nekik ami már évek óta megszűnt. A profilomon megnéztem és sehol sem szerepel ez a telefonszám és emlékeim szerint a megrendeléskor is ellenőriztem.
Hogyan tudom elkerülni ezt a jövőben? Honnan szedik egyáltalán azt a régi telefonszámot? Kihez tudok fordulni ezzel? (Online "ügyfélszolgálat" néven futtatott chatbot nem segít)
Kérdés
Kövesdi György
Ma reggel vettem észre a futárszolgálat oldalán, hogy sikertelen volt a kézbesítés. Ennek oka, hogy a Telekom egy olyan (régi Dominós) telefonszámot adott át nekik ami már évek óta megszűnt. A profilomon megnéztem és sehol sem szerepel ez a telefonszám és emlékeim szerint a megrendeléskor is ellenőriztem.
Hogyan tudom elkerülni ezt a jövőben? Honnan szedik egyáltalán azt a régi telefonszámot? Kihez tudok fordulni ezzel? (Online "ügyfélszolgálat" néven futtatott chatbot nem segít)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.