Mindenki tudja, jelenleg milyen hosszadalmas és körülményes egy hibabejelentés. Telefonon lehet, az ügyintézőnek végig kell menni egy protokollon, mielőtt rögzíti. A ticket rendszer ezt a folyamatot lerövidítené,és hatékonyabbá tenné, egyúttal a telefonos ügyfélszolgálat leterheltségét,és az ebből adodó várakozási időt is csökkentené. Itt van például ez a megoldás,tud már magyarul is. http://otrs-megoldasok.hu/ Kíváncsi vagyok,kinek mi a véleménye erről. Cégeknél már bevett szokás.
Kérdés
zoli62
Mindenki tudja, jelenleg milyen hosszadalmas és körülményes egy hibabejelentés. Telefonon lehet, az ügyintézőnek végig kell menni egy protokollon, mielőtt rögzíti. A ticket rendszer ezt a folyamatot lerövidítené,és hatékonyabbá tenné, egyúttal a telefonos ügyfélszolgálat leterheltségét,és az ebből adodó várakozási időt is csökkentené. Itt van például ez a megoldás,tud már magyarul is. http://otrs-megoldasok.hu/ Kíváncsi vagyok,kinek mi a véleménye erről. Cégeknél már bevett szokás.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.