Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online hibajegykezelés


zoli62

Kérdés

Mindenki tudja, jelenleg milyen hosszadalmas és körülményes egy hibabejelentés. Telefonon lehet, az ügyintézőnek végig kell menni egy protokollon, mielőtt  rögzíti. A ticket rendszer ezt a folyamatot lerövidítené,és hatékonyabbá tenné, egyúttal a telefonos ügyfélszolgálat leterheltségét,és az ebből adodó várakozási időt is csökkentené. Itt van például ez a megoldás,tud már magyarul is.  http://otrs-megoldasok.hu/ Kíváncsi vagyok,kinek mi a véleménye erről. Cégeknél már bevett szokás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Egy. A My T-Home-ba sokan nem tudnak belépni. Kettő. Az ottani űrlapon való bejelentés nem dedikáltan megy a  megfelelő szakterületre, hanem ugyanúgy ügyintézőhöz kerül, mint a telefonos ügyfélszolgálaton. Azaz a folyamat a következő: ügyfél ->ügyintéző ->szakterület->ügyfél. Míg az online ticketing rendszernél: ügyfél->szakterület->ügyfél. Ez sokkal rövidebb átfutási időt igényel.A hibajavításon kíívül kiterjeszthető lenne reklamációs folyamatok(például számla)  kezelésére is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...