Ugrás a tartalomhoz
  • 0

internet szolgáltatás + tv


Mifene

Kérdés

Üdv! 2024.10.08-a óta akadozik az internetszolgáltatás. elvileg fejlesztés miatt. Ma 10.14-én, bejelentettük 10 óra után, mire már egyáltalán nem működik a TV központi hibával. Az internet 5 percenként, időnként 20 percentként megszakad.  A mobilnet is szakadozik. (Hónapok óta problémás, de a napi 3-4 szakadás, a TV-n 10-15 szakadás még elviselhető volt.) Mennyi idő lehet a javítás? Erre a hétre kell fizetni a szolgáltatásért?  A szolgáltatást azonnal le lehet mondani? Ha hónap közben megszüntetjük a teljes hónapot ki kell fizetni vagy időarányosan van?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Üdv! A javítás ideje kiszámíthatatlan előre, de általában 72 óra a törvény adta lehetőség. Ettől függetlenül kollégáink mindent megtesznek, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldják a problémát. A hibás teljesítés miatt automatikusan kötbért fizetünk, ha adottak a feltételei. Erről az Általános Szerződési feltételek 4.2.1. pontjában megtalálhatók a részletek. A szolgáltatást bármikor le lehet mondani, azonban abban az esetben, ha hűségidő alatt teszed, a kapott kedvezmény visszafizetése is esedékessé válik. A számlázás törthavi, azaz a díjak időarányos részét kel fizetni hóközi megszüntetéskor. (Minden hónap utolsó napján zárjuk a számlát, tehát a megszüntetés utáni hónapban lesz fizetési határideje függetlenül a törthónaptól). ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...