Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Petike1313

Kérdés

Sziasztok!

A helyzet röviden: 12percenként kimerevedik a kép a TV-n.

Hosszabban: 1000-es net és legkisebb IPTV csomag volt itthon. Működött minden kivéve a port nyitás.
Bő egy hete lecserélték a Kaon CG3000 digitális elosztót, Kaptam egy sagemcom f@st 3896, ami működött egy pár óráig majd az internet el-el tűnt.

Jött a kolléga, kicserélte az oszlop és az elosztó közötti csatikat, illetve azt monda lehet a IPTV egység akad vele össze, cseréljük Androidosra, így lett. a probléma nem oldódott meg.

Újból jött a kolléga, azt monda túlmelegszik a Sagemcom, csere. Kaptam egy KAON CG3006-t. Net jó, TV nem jó lefagy a kép.

Újabb hiba bejelentés, kollégák távolról újraindítják, frissítik mindent is. Probléma marad, 12 perc után kép megfagy. Ha csatornát váltok akkor megint jó, 12 percig.

Ki jött megint a kolléga, cserélt csatlakozókat a Elosztó és Tv box közötti kábelen, kimérte, minden jó, 12 percig. Tv box csere, ugyan olyan Android. Hiba ugyan az...

Elosztó és Tv box között nincsen semmi csak a kábel.

Kipróbáltam, hogy mindent kihúzok, leválasztok az elosztóról, wifi-ről, csak a TV box maradt és ugyan úgy 12 perc után megfagy a kép.

Tudom fapados megoldás, hogy kapcsoljam át akkor másik csatornára majd vissza ha úgy működik, na de azért mégis...

Persze nyitok majd újabb hibajegyet, Vandával már nagy haverok vagyunk, meg chat-elni is nagyon szeretek a kollégákkal, biztos szeretnek amiért ilyen aktív vagyok. De most mar nagyon érdekelne mi a gond, illetve hogyan lehet megoldani.

Ötletek?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Petike1313
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

UPDATE 2: Ismét voltak kint a kollégák. Megint le húztunk mindent az elosztóról, csak az Androidos Tv box maradt, meg a hiba.
Kicserélték a TV boxot egy másik típúsra, hiba ugyan úgy megmardt.

Kipróbáltuk egy új kábellel az elosztó és a Tv box között is, az sem segített.

Sajnos egyelőre ötletük sinics mi a gond...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezek az új androidos beltérik semmit se érnek.Nálam pl a következőkkel idegel ki: semmilyen távirányítót nem lehet vele párosítani, vissza kell térni a több távirnyítóra. Folyamatosan lefagy. Lassú. Újraindítás után 10-15 mp-ig tart a csatornaváltás, majd 3-4 csatorna után kilép a főmenübe, és persze lefagy. Felhívtam a t-home ot, hogy mivel interneten rendeltem, 14 napom van az elálláshoz, kérem vissza a régi routeremet, amit addigta már leadtam sajna. Persze erre már nemet mondtak, erre nincs lehetőség. Használhatatlan, idegesítő, és bosszantó,hogy 2025ben így kell működnie egy beltérinek. Senkinek sem ajánlom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Tibor77!

Szomorúan olvastuk, hogy elégedetlen vagy szolgáltatásunkkal. Hibabejelentésedet tudjuk rögzíteni, amennyiben privát üzenetben megírod nekünk az adataid (MT azonosító, illetve mobiltelefonszámod)! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...