TTibor Posztolva ekkor: november 27. Megosztás Posztolva ekkor: november 27. Sziasztok! Ma reggel az alábbi hibaüzeneteket tapasztaltuk a céges domainról e-mail küldésekor: 550 5.7.0 no DKIM signature data Mi történt? Más is tapasztalt ilyet? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: november 27. Telekom Megosztás Posztolva: november 27. Kedves TTibor! Központi problémát egyelőre nem tapasztaltunk. Amennyiben még nem jelezted, kérjük, hogy írj nekünk privát üzenetet érintett MT-azonosítóddal. Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 TTibor Posztolva: december 2. Szerző Megosztás Posztolva: december 2. A hiba azóta megszűnt, köszönöm. Viszont felmerült egy másik gond: új outlook alatt akarjuk beállítani a levelezést, a leveleket rendben le is fogadja, de küldeni nem küld el egy emailt sem. A használt IMAP beállítások: Bejövő: mail.t-online.hu SSL Port 993 Kimenő: mail.t-online.hu SSL Port 465 A hitelesítésre az új outlook sehol sem kérdez rá. Hibaüzenettel nem találkozunk, viszont a levelek nem mennek ki és a postázandó mappában sem látjuk. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: december 2. Telekom Megosztás Posztolva: december 2. Szia @TTibor! A beállítások látszólag rendben vannak. Ha még fennáll ez a hiba, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk MT ügyfélazonosítódat és az e-mail címet, amiről nem tudsz levelet küldeni, hogy utána tudjunk járni, mi okozza a problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 DZoltán Posztolva: december 13. Megosztás Posztolva: december 13. Sziasztok! Csatlakoznék az előttem szólóhoz. A probléma nálam is fenn áll. Kimenő levelet az "új" Outlook (Windows10) nem küldi el. A bejövőket azt megkaptam. Próbálkoztam volna, hogy újra beállítom a fiókot. Töröltem a melévőt, de a hitelesítéshez használt jelszavamat (Windows mail) már elfelejtettem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: december 13. Telekom Megosztás Posztolva: december 13. Szia DZoltán! kérjük privát üzenetben írd meg nekünk MT ügyfélazonosítódat és az e-mail címet, amiről nem tudsz levelet küldeni, illetve hogy milyen hibaüzenetet kapsz, hogy utána tudjunk járni, mi okozza a problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 DZoltán Posztolva: Kedd 15:15 Megosztás Posztolva: Kedd 15:15 (szerkesztve) Alul a "kapcsolat"-nál az privát? Vagy a "Telekom szakértő" profilnál az üzenet küldés? Szerkesztve ekkor: Kedd 15:24 Szerkesztő: DZoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: Kedd 18:09 Megosztás Posztolva: Kedd 18:09 Telekom szakértő profilnál üzenet küldés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
TTibor
Sziasztok!
Ma reggel az alábbi hibaüzeneteket tapasztaltuk a céges domainról e-mail küldésekor:
550 5.7.0 no DKIM signature data
Mi történt?
Más is tapasztalt ilyet?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.