Ugrás a tartalomhoz
  • 0

email küldés hibe ismét


TTibor

Kérdés

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

A hiba azóta megszűnt, köszönöm.

Viszont felmerült egy másik gond: új outlook alatt akarjuk beállítani a levelezést, a leveleket rendben le is fogadja, de küldeni nem küld el egy emailt sem.
A használt IMAP beállítások:
Bejövő: mail.t-online.hu SSL Port 993
Kimenő: mail.t-online.hu SSL Port 465

A hitelesítésre az új outlook sehol sem kérdez rá. Hibaüzenettel nem találkozunk, viszont a levelek nem mennek ki és a postázandó mappában sem látjuk.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @TTibor! A beállítások látszólag rendben vannak. Ha még fennáll ez a hiba, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk MT ügyfélazonosítódat és az e-mail címet, amiről nem tudsz levelet küldeni, hogy utána tudjunk járni, mi okozza a problémát. Együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! Csatlakoznék az előttem szólóhoz. A probléma nálam is fenn áll. Kimenő levelet az "új" Outlook (Windows10) nem küldi el. A bejövőket azt megkaptam. Próbálkoztam volna, hogy újra beállítom a fiókot. Töröltem a melévőt, de a hitelesítéshez használt jelszavamat (Windows mail) már elfelejtettem. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...