Néhány napja a Telekom hálózatából (otthoni és mobilnet) nem tudom elérni a https://pricealerts.tradingview.com/ oldalt. Azért fura a hiba, mert maga a tradingview.com továbbra is működik, és Yettel-es mobilnetről a pricealerts is megy, tehát nem szerveroldali a hiba. Újraindítottam már mindent is (router, telefon, notebook, asztali gép), de ez és csak ez az oldal továbbra is time out hibát dobál. Az ügyfélszolgálat persze leráz azzal, hogy nem Telekomos a hiba, pedig nyilván az…
Kérdés
glide79
Néhány napja a Telekom hálózatából (otthoni és mobilnet) nem tudom elérni a https://pricealerts.tradingview.com/ oldalt. Azért fura a hiba, mert maga a tradingview.com továbbra is működik, és Yettel-es mobilnetről a pricealerts is megy, tehát nem szerveroldali a hiba. Újraindítottam már mindent is (router, telefon, notebook, asztali gép), de ez és csak ez az oldal továbbra is time out hibát dobál. Az ügyfélszolgálat persze leráz azzal, hogy nem Telekomos a hiba, pedig nyilván az…
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.