Sszandi Posztolva ekkor: 2015. április 17. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. április 17. Az lenne a kérdésem, hogy az otp direkten beállítottam a csoportos beszedést, t-homera és azóta is csekket küldenek, nem vonják le. Miért? Minden más szolgáltatóval ugyan így jártam el, ott nincs is probléma Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 18. Megosztás Posztolva: 2015. április 18. T-Home-nál nem képesek normálisan kezelni ezt (sem).Telefonon hívd fel az ügyfélszolgálatot,és a számlázást,és kérd,hogy állítsák be a csoportos beszedést. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. április 20. Megosztás Posztolva: 2015. április 20. mikor állítottad be? mert van a csoportos beállításának átfutási ideje (kb. 1-2 hét) és ha ebben az időben készül számlád, azt még csekken kapod meg. de pontos infot az ügyfélszolgálattól tudsz kérni, mert az is lehet, hogy más probléma van (pl. elírás) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Sszandi Posztolva: 2015. április 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. április 20. Már 2 hónapja állítottam be, az otp-t hívtam anno mi a baj, akkor ott kiderült, hogy el van írva, átírtam. Azóta se vonják Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. április 20. Megosztás Posztolva: 2015. április 20. akkor érdemes a T ügyfélszolgálatán érdeklődnöd, vagy újból az OTPnél. bár ha elírás volt, a javításnál újból indul a beállítási idő Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Sszandi
Az lenne a kérdésem, hogy az otp direkten beállítottam a csoportos beszedést, t-homera és azóta is csekket küldenek, nem vonják le. Miért? Minden más szolgáltatóval ugyan így jártam el, ott nincs is probléma
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.