Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tegnap 2025.10.16-án 10 óra körül hoztak új boxot nekünk, de sajnos a laptopomon nem működik az internet. Kérem küldjenek ki valakit aki megjavítja amit meg kell javítani ahhoz hogy lwgyen internetem a laptopon.


Rita

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Kedves Rita!

A laptop wifin vagy kábelen csatlakozik a Telekomos eszközhöz? Ha wifin, akkor előbb csatlakoztatni kell az új hálózathoz, mivel a kapott eszköz adatai eltérnek az előzőtől - ezt a rajta lévő fehér matricán lehet ellenőrizni, valamint ezen vannak a szükséges jelszavak is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Rita! Ahogyan Uzman írta, be kell állítanod az új eszközhöz való csatlakozást. Amennyiben szeretnéd igénybe venni technikus segítségét, 1414-es számunkon kérheted. Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni.  Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. További részleteket és a díjazást honlapunkon olvashatod.^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...